Film

mannerstrale

Ny medlem
Film
Har märkt att de finns ett ökat intresse för amatörfilmer.

så tänkte dela med mig=)

Enjoy!

Song:
Outkast - Throw your hands in the air.

Senast ändrad:
Film
cleant johan

Johan kommer att vara med i min film som just nu lgger under produktions namnet "Ace of Åre".
Andra åkare som Harlaut, scherlin å the New Era snubbarna

Film
Jag blev så ledsen när jag såg den, för det var ju ingen amatörfilm. Det var riktigt proffsigt, snygga tricks också!

Film
Skämtar du Zajmon? Du skämmer bara ut dig att lägg upp en sån där film, lär dig någon snurr/flip innan du lägger upp en film..

Men till Jme; HELNAJS!

Film
Zajmons film va ju ruggigt gheddo, skulle nog kunna ta hem något pris i nästa års vastawards. helt klart.Den sööööööööööööööööög, som adrenalinjunkern sa lär dig nått innan du ens tänker på att lägga upp en film.

Jme´s film va dock riktigt noice.

Film
zajmon ta bort klipp när ni åker i pist o inte gör nåt, åker lift samt går. Inte så kul att kolla på. Trixa lite gör vadsomhelst grimascher kullerbyttor slåss. Hoppen var svåra å se nåt, dels liten upplösning, sen filmat långt ifrån och mörka jackor mot mörka granar i bakgrunden ser man inget håll bakgrunden i tanken när ni filmar.

Det som var sevärt var väl lite snurr på marken samt tandemhoppet och dina hopp om än små och stylen kan ju jobbas på :) kör hårt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp