Film!

gabbe

Ny medlem
Film!
här e en liten film som jag och mina vänner har gjort, det e egentligen en teaser till den lite längre snowboard/party filmen Lord of The Board som beräknas vara färdig nån gång i juni.
Vi e inte så über bra men vi hade jävligt kul iaf.

http://hem.passagen.se/rockrobban/salen2002.wmv -

lite andra småfilmer som jag har varit med och gjort som inte har nåt med skidåkning att göra egentligen, e dock Xtreme sport influerade

http://w1.864.telia.com/~u86428467/stfu.WMV vol.1

http://w1.864.telia.com/~u86428467/stfu2.WMV vol.2

Film!
Det är ju tur att ni har roligt iaf.
Duktigare snowboard åkare har man ju skådat. "Pajas Production", speglar det inte lite av åkarna också :-)

Kör hårt!

Film!
jävla jackass-wannabies! Det där gjorde ju inte ens ont! Ni fegar ju bara, typ lägger er ner på marken....haha...riktigt trist...

Film!
Hoppas ni hade roligare när ni gjorde den än när jag såg den.

Hehe, ne skojjar lite bara, den var ok, inga megatricks, men bra underhållning i sommarvärmen iaf.

Film!
inte för o bitcha, men med sån åkning så skulle ni ha försökt er på lite högre hopp med fetare krascher, lite höga drop med faceplants....annars blir de enbart wannabe...bara säger vad jag tycker..håller på herr wester..han är ball...

Film!
Jaaa vad ska man säga...
För det första så e jag ingen snowboard älskare och för det andra har jag tröttnat på jakass... men men

Film!
haha ni suger verkligen! Ni vågar ju inget! Finns några i leksand som har en värre film! Mycket värre! Snacka med Inliner och se om han kan fixa deras film på nätet.

Film!
hm, filmen var faktiskt väldigt tråkig, här i arvika finns det ett gäng som har gjort en snowboard och skidfilm (Rasmus_Hammar och Patrik_Mörnesten m.flera) och den är fruktansvärt mycket bättre och roligare! Mycket fetare trick bla.

Film!
ja.. det var mycket wannabe över det!
det enda som jag var imponerad över; det var erat sätt att redigera filmerna.. det var skickligt!!

Film!
jag håller med lasse I och jacob.. ni åker ju som turisterna... hahaha. inte för att vara dum, men det var ju inte så där tokbra trick ni satte.. det enda som var bra var redigeringen av filmen... träna lite mera, så kanske nästa film blir bra=) //tom

Film!
Det var mycket positivare attityd i Gabbes film än det var på de flesta inläggen i den här tråden. Sånt tycker jag personligen är roligare att se än små dissar.

Film!
Åhh ni hade säket kul..men jag kan också hopa ner från en parkbänk och ramla och ta mig för benet; ohh ajajajajaj jag e så extrem och hoppar parkbänkar. Vad fann ni måste ta i lite när ni gör era grejor! bättre lycka nästa gång.

Film!
oj ojoj var ska jag börja...era hopp i buskarna är skitcoola NÄR DEM FRAMFÖRS AV TREÅRINGAR och dylikt...vänta tills vår film Whiplash strikes back kommer ut...vi är inte bara grymmast utan också äckligast...innehållet i vår film slår dej mellan ögonen med sådan fermitet att du ligger på golvet och skrattar...om ni inte kan producera något bättre, mindre skakigt, bättre redigerat och med bättre innehåll så är ni våra eviga antagonister...vi är inga jackass-wannabes utan nyskapande och egentänkande underhållare...ta er i rövarna som ni inte ens vågar landa på när ni "filmar"...ta er i era rövar...hej då...//Knork

Film!
Ok grabbar, trots att filmen inte var nåt vidare så måste jag ge beröm för redigeringen, proffsigt gjort. Men nästa gång får ni skaffa ett gäng stuntvilliga freeriders som vågar slå sig!!! Istället för de små kärringvurpor vi nu fick se

Film!
Känns trist att behöva konstatera fakta, men det här var inte kul...
1. Ni bör inte överskatta slow-motion effekten... I princip HELA skidfilmen gick väl i slow-mo om jag inte minns fel...
2. Ehh...groupies? Hur mycket fick de? Fixar fler på en krogrunda en måndag...
3. Suck... Jackass är allt. Manligt, skitigt, dumt, sjukt och alldeles alldeles underbart. Världens bästa tv-program. Det här var inget av det. Möjligtvis dumt...
4. VÅGA MERA!! Fan, hoppa in i en skåpbil eller över en motorhuv gör väl varenda Svensson på fyllan, eller?
5. If you can"t skate, you kickbike...
6. Ledsen för att det blev ett kritiskt inlägg men det kändes berättigat. Fan, om några år kanske ni lyckas bättre. Ser fram emot det!

Rock on!!
(People say I"m a Jackass. but I don"t even try...)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp