S SHUVVVIII Ny medlem 2003-04-06 FILMEN AV kvart #1 den nya filmen som finns här på freeride som KVart har gjort..är det nåt skämt lr?? var då ingen bra film?!
den nya filmen som finns här på freeride som KVart har gjort..är det nåt skämt lr?? var då ingen bra film?!
D duff Ny medlem 2003-04-06 FILMEN AV kvart #4 nej, den var helt värdelös, det hände ju fan ingenting! snubben halkar halvvägs ner för en klippa och sen tar den slut...
nej, den var helt värdelös, det hände ju fan ingenting! snubben halkar halvvägs ner för en klippa och sen tar den slut...
dame Medlem 2003-04-07 FILMEN AV kvart #5 allting måste ju inte vara mega bra!! jag kan säga att jag vart sugen på att åka iallefall.... den var helt ok... speciellt snorbusen som sagt =)
allting måste ju inte vara mega bra!! jag kan säga att jag vart sugen på att åka iallefall.... den var helt ok... speciellt snorbusen som sagt =)
Vurpollon Medlem 2003-04-07 FILMEN AV kvart #7 Åkningen var i tunnaste laget. Lite kylslaget i verkade det vara men va F_N