Finalister - Jib Academy

Finalister - Jib Academy
ja men det e ju typ 10 stycken från varje ställe sen så är de ju finalen i kläppen sen tar de ut en där ifrån som får tävla och represntera sverige i de stora skiten

Finalister - Jib Academy
det är 10 personer som går vidare från alla kval, sen kommer det delas ut ett antal "wildcards". finalen hålls i kläppen och därifrån går 4 eller 5 åkare till europafinalen vinnaren får dock åka direkt till mammuth. från europafinalen går ett antal finalister vidare till mammuth och där koras vinnaren.

Finalister - Jib Academy
sen är de ju många kval i norrland så 10 kanske inte går vidare från varje kval där utan kanske bara 5 från varje lr nått !

Finalister - Jib Academy
Har fått reda på att det alla fall är 10 stycken som går vidare och 51 anmälda i Tandådalen.

Källa* Elisabeth Svensson - elisabeth.svensson@louder.se

Finalister - Jib Academy
alexrose sa:
Har fått reda på att det alla fall är 10 stycken som går vidare och 51 anmälda i Tandådalen.

Källa* Elisabeth Svensson - elisabeth.svensson@louder.se
okejj:)
nu när du skrev att det var 51 anmälda i tandådalen, vilka här ska dit?
jag ska dit:)

Finalister - Jib Academy
Jag ska kvala i klinten! Men där går jag inte vidare!
Sen ska jag kvala i Kiruna! Men icket där går jag vidare!
Sen blir det att kvala i Luleå! Men det blir samma historia där som dom tidigare!
Sen ska jag kvala i Ume om man ej går vidare från dom andra tre!

Men vilket jag ej kommer att göra!

Hare gött jibbers, jag drar till pow land!

Finalister - Jib Academy
idag i tandå gick dom här vidare:

Axel östlund
douglas källsbo
måns dohns
erik pousette
alexander hebbe
jakob lundberg
jon häggberg
christopher hjälmeby
per fernvik
tobias sedlacek

Dark Rider: Emma ..

Finalister - Jib Academy
såg att kvalet i åre ligger den 5mars vilket är en torsdag! vem lägger ett kval för ungdomar på en torsdag?
hur tänker de?
annars grattis till de som gick vidare!

Senast ändrad:
Finalister - Jib Academy
Hörde att dom tydligen hade bytt "ägare" eller vad man skall kalla det för, som aldrig varit med om något stort event. Jag förväntade mig riktigt mycket från tandådalen. Det var väldigt många som tok laddade och körde snuskigt bra! Men själva upplägget på tävlingen va sjukt wierd. Vi hade hela parken i tandådalen, och vi var ungefär 60 personer mer eller mindre. Och så ska dom tydligen släppa oss 1 och 1 i parken, vilket var sjukt idiotiskt för det funkade inte alls. Tycker det var vädligt oplanerat, men blir förhoppningsvis bättre.

Finalister - Jib Academy
upplägget var lite konstigt men förhoppningsvis blir det bättre på finalen! då får vi ju mkt bättre hopp också! :)

Finalister - Jib Academy
midgetboi sa:
Jekub sa:
upplägget var lite konstigt men förhoppningsvis blir det bättre på finalen! då får vi ju mkt bättre hopp också! :)
hoppen var de väll inge fel på... det var väll däremot blåsten och farten och upplägget och allt annat haha
nej hoppen var väl helt okej, men hoppen i kläppen är mer än helt okej!!! jaa det var sjukt drygt att de blåste så mkt, galet ojämn fart..

Finalister - Jib Academy
det är två kval i helgen ett i sundvall å ett i boden, på deras hemsida står det att det är darkrider kval och det kommer endats vara tre platser. men är det från båda kvalen samanlagt eller är det tre från både boden och sundvall?
nån med koll?

btw vilka ska till sundvall?

Tillbaka
Topp