finns boende för 2 i WHISTLER

zeberg

Ny medlem
I området whistler creekside. 1/2 km till buss. några minuter till Gondolen.
vi är två tjejer från jkpg som hittat ett 4 pers fullt möblerad inklusive allt-lägenhet.
Har inte bokat än, men vet att den finns tillgänglig.
Hyra på 5000:- i månaden.
Antagligen vill vi själva stanna där i alla fall dec och jan. Men fanns möjlighet för mars och april också. Billigare hyra i april.
Låter det intressant får ni höra av er snabbt eftersom vi antagligen bokar något väldigt snart :)

Hej. Vi är två pojkar en från värnamo och en från stockholm som letar boende i Whistler. Vi är väldigt intresserade på era två platser. hör gärna av er till min mail fidde_fidde_fidde@hotmail.com eller ring mig på 073 8029784 gärna omgående.

Mvh Fredrik och Marcus.

jag är supertaggad!:) vet även två härliga tjejer som också är sugna. finns på fb Rebecca bengtsson Lou, hör av er omd et fortfarande finns plats!

Nu har vi lite mer koll här. Vi har checkat vidare efter bättre boenden o har ett härligt på gång bara för oss två i village. Har maialt lite o så.

Så fort vi fått de bekräftat kan vi slänga ut mailen här till det lediga boendet som jag skrev om i här i tråden!
ha de

tjena har ni boende kvar eller? polarn som ja skulle åka med hoppade av... men ja är taggad till tusen ändå!
simma lugnt
//brinck

Hej tjejer!
Har ni fortfarande boendet kvar?
Jag är sjukt sugen o vet fler som letar insaint efter boende.
Jag är i whistler just nu, har ett rum till 1dec men skulle det vara att jag måste betala från den 1 nov för att tinga min plats så im upp for it!!!
Även om ni får den där mindre lägenheten i vill kanske ni kan lägga ut ett ord för mig till landlorden i creekside?
Både jag o rebecca har varsin kompis som vill me så ett hus för 4 hade passat oss kanon om ni nu får det andra..
Hoppas det löser sig för alla!!
Ni kan väl höra av er så fort ni vet något?

peace
TJ

tjobidoo.
Läget kvarstår, tjejen som ska hyra ut till oss har godkännt oss så ska bara övertala sin hyresvärd. Var visst lite krux med nånting. Men så fort de e finito, förhoppningsvis strax, lägger jag ut mailen, vill ju fortfarande ha de som en back up :) De e ett gött säsongsboende som jag fått rekomenderat o killen som håller i de e nice!
cheers.
Emma

Grymt!
Fattar att folk vill åt platserna. Jag å min kompis letar boende över jan å feb. Vi har troligtvis möjlighet att bo/jobba på ett hotell där men det är ju ganska sweet om man slipper ;). Huvudmålet med resan är puderpumpande å en massa fotande.

Jag är väldigt intresserad av att höra mer om nu platserna inte redan är tagna.

MVH
//Emma

whistlercondomgmt@yahoo.ca

That's about it. Ledsen att de vart ordentligt utdraget.
Kolla läget kan man ju alltid göra

Vi mår nu fint på ett loft i Cay, sweet.

Snödjup

Tillbaka
Topp