Finns det några hopp i sthlmsbackanra

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 64880
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Deleted member 64880

Guest
Jag vet att det är en ganska onödig tråd .

men kommer väsjöbacken ha hopp öppet på lördag ?
Kommer hammarbybacken ha hopp imorgon ( fredag ) när dom öppnar, för det står att dom kommer ha en del av parken öppen.

Senast redigerad av en moderator:
Hammarby kommer inte att ha några hopp, men några rails. Dom arbetar så hårt dom kan. Dom rails/boxar som behöver platåer kommer inte att sitta uppe imorgon.

man tackar för ett snabbt svar (L)

palla va gay tobbe ! :P Mille jobbar ju där som liftwaffe eller nått :P

Är det någon som vet vad dom har för rails/boxar uppställda,? läste någonstans att de va lite folk som hade tjuvtestat dom för några dagar sen.. :)

jag var i hammarbybacken idag , dom hade en rak box , en rainbow box, 2 kinkade boxar, och ngn mer rail.

Skulle det itne vara så mycket lättare att skriva: Finns det hopp i någon av Sthlmsbackarna imorgon? Istället för: Hopp ?!?!?!... Du får ju bättre svar desto bättre rubrik du har.

förlåt :(

Jag kan berätta att Flottsbro kommer sätta upp sina hopp nästa helg eller lite efter... Då kommer det antagligen bli 3 hopp, en 12-meters, en 8-meters och en 4-meters...

De rails och räcken som är uppe nu är en flat-down-flat (den från Winter Jam) och i linje med den en battleship-rail. Bredvid, i den enklare linjen är det en vanlig flat-box och under den är det en rainbow... Ev. är det en liten rak shotgun-rail också, vi gick hem innan de hann sätta upp den. Förövrigt är jag jäkligt stolt över kicken till battleshipen, det var min idé! ;-)

nån som vet nått om ekholmnäs backen??

Kan meddela att flottsbro bara har nåra rails å en box, så köp inte liftkortet eftersom man ändå bara kan knata emellan dom!!!

någon som kan uppdatera mig om de har något/några hopp i väsjöbacken nu? isf hur stort?

det är ungefär 6-8 m, !
det finns :P

bajen backen nått som hänt? va där i går o de va väldigt stora kullar ere kanske hopp nu?

dom kommer fixa de om ngra dagar :P

Mmm, vi har parkbygget på G.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp