Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ohh missade det, men det är ju bara att "man up" och köra på 189orna ;-)
nä men seriöst, varför vill du har just föra årets modell, är ju samma skida i år men med grafik som lyser i mörker och finns hos farbror conrad för en billigare peng än förra årets hos lännasport.