Finns det spegellins till Scott?!?

Loopie

Ny medlem
Hej!!!

Nu har jag gjort om denna tråden lite, vet var jag ska köpa lins och vilka märken, men...

FINNS DET INTE SPEGELLINS TILL SCOTT GOGGLAR?? Om inte, vilken ska jag köpa? Behöver en som står emot sol riktigt bra.

Någon som vet hur mycket light transmission man ska satsa på? Jag är i norska fjällen (med ständigt solsken till skillnad från van jag är van vid hemma i Norrland..!) men inte på Everest!

Borde jag köpa linsen till mina Smith istället? Vad är bäst? Billigast? Hjälp!!!

Senast ändrad:
Kör i solbrillor, mycket ballare asså!
Ps. Gå in på respektive märkes hemsida och browsa igenom modellerna, så kanske du hittar din modell där ;) DS

Och funktionellt?!!?

På respektive märkes hemsida kan man bara browsa igenom årets modeller vilket är ett problem eftersom jag inte har årets!

Hur vet alla exakt vad dom har för modeller eg??

ta en bild av dom så kan säkert nån säga vad det är för modell. Sen kan du gå vidare med att leta lins till den modellen. Utan modellnamn blir det svårt.

Senast ändrad:
Jag tyckte också efter mycket letande att det var en Ransom! Men nu återstår fortfarande frågan, var 17 kan jag hitta utbyteslinser till dessa??

Ok, testat att beställa därifrån utan problem? :) Vilken lins ska man köpa? Finns det inte spegellins till Scott eller??

Loopie sa:
Ok, testat att beställa därifrån utan problem? :) Vilken lins ska man köpa? Finns det inte spegellins till Scott eller??
de har många spegellinser, både hel och halvspegel. du får väl kika runt lite och se vad som passar.

Kan du säga mig vad modellerna med spegel heter? För jag tycker inte att någon på hemsidan (scottusa.com) ser speglig ut...?

Loopie sa:
Kan du säga mig vad modellerna med spegel heter? För jag tycker inte att någon på hemsidan (scottusa.com) ser speglig ut...?
vet inte, men jag tror att den sista jag hade hette bronze mirror eller nåt.
skriv ett mail och fråga, vet att de har många snygga linser, bl.a. en blå spegel som är riktigt ball.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp