hade varit bra med länk!!!osci sa:Hittade en skön trailer från Finland. (har lov att lägga upp den)
BTW Killen i grön jacka är 11..
så jäkla dåligt e de väl inte på snowboardfronten?!osci sa:Typ en skidort de finns säkert lika många som i sverige. Sen kanske det inte finns lika många bra skidåkare som i sverige men på snowboard fronten suger ni...
kanske det men snowboard är skit...osci sa:Typ en skidort de finns säkert lika många som i sverige. Sen kanske det inte finns lika många bra skidåkare som i sverige men på snowboard fronten suger ni...
WORDadam_h sa:bra trailer lå¨ten var passande,delar av åkningen va bra.. kan va kul om de är lite klipp utanför åkningen oxå men det de hade kändes bara fjortis...
Au contraire, min gosse.kjell-ner sa:finska måste vara det absolut fulaste språket i världen !!
det är svårt att ta din text seriöst eftersom när jag läser den så hör jag mark levengood stå och läsa upp den på bästa muminspråk. men det är ju kul att du försöker.Micke_Finland sa:Au contraire, min gosse.kjell-ner sa:finska måste vara det absolut fulaste språket i världen !!
Finska har faktiskt blivit framrøstat som ett av de vackraste språken i værlden. JRR Tolkien var också førælskad i finskan, och anvænde det som bas nær han utvecklade alviska.