Finsk trailer.

0vbie

Ny medlem
Finsk trailer.
Hittade en skön trailer från Finland. (har lov att lägga upp den)
BTW Killen i grön jacka är 11..
Oops tryckte för tidigt.

Senast ändrad:
Finsk trailer.
fan va bra den var!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EDIT: nu när länken är uppe och jag faktiskt sett filmen så vill jag säga att orginallåten äger den där remixen. åkningen var blandad. fanns några bra grejer o sen lite skit. 11åringen var duktig. det är heller inte förvånande att få se lite fyllespyor i en film om den är finsk.

Senast ändrad:
Finsk trailer.
Jag hatar finska skidåkare.. Som ALXX säger, de blir inte rätt..

Trailern va sådär, sämst musik men hyfsad åkning..

Senast ändrad:
Finsk trailer.
Typ en skidort de finns säkert lika många som i sverige. Sen kanske det inte finns lika många bra skidåkare som i sverige men på snowboard fronten suger ni...

Finsk trailer.
bra trailer lå¨ten var passande,delar av åkningen va bra.. kan va kul om de är lite klipp utanför åkningen oxå men det de hade kändes bara fjortis...

Finsk trailer.
kjell-ner sa:
finska måste vara det absolut fulaste språket i världen !!
Au contraire, min gosse.
Finska har faktiskt blivit framrøstat som ett av de vackraste språken i værlden. JRR Tolkien var också førælskad i finskan, och anvænde det som bas nær han utvecklade alviska.

Finsk trailer.
Micke_Finland sa:
kjell-ner sa:
finska måste vara det absolut fulaste språket i världen !!
Au contraire, min gosse.
Finska har faktiskt blivit framrøstat som ett av de vackraste språken i værlden. JRR Tolkien var också førælskad i finskan, och anvænde det som bas nær han utvecklade alviska.
det är svårt att ta din text seriöst eftersom när jag läser den så hör jag mark levengood stå och läsa upp den på bästa muminspråk. men det är ju kul att du försöker.

Finsk trailer.
Mark førtjænar respekt. Att fortfarande tala klingande finlandssvenska efter så många år i Sverige ær en bravad. All heder åt honom. Och Pepsodent.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp