Smokey65 Medlem 2014-11-16 Fischer Ranger - bild: värmeförberedd innersko #1 Hej! Hittar inga bilder på Fischers innersko som är förberedd för värmesulor. Är det någon som kan hjälpa mig? / Patrik
Hej! Hittar inga bilder på Fischers innersko som är förberedd för värmesulor. Är det någon som kan hjälpa mig? / Patrik
B bootfitta Aktiv medlem 2014-11-16 Fischer Ranger - bild: värmeförberedd innersko #2 Är det just delen som är "förberedd för värmesulor" som du är intresserad av eller innerskon i sig?
Smokey65 Medlem 2014-11-16 Fischer Ranger - bild: värmeförberedd innersko #3 Hej! Jag skulle vilja se en bild på "genomföringen". Min undran är om lösningen är gjord för något speciellt sulmärke.
Hej! Jag skulle vilja se en bild på "genomföringen". Min undran är om lösningen är gjord för något speciellt sulmärke.
B bootfitta Aktiv medlem 2014-11-16 Fischer Ranger - bild: värmeförberedd innersko #4 Är väl som standard, ett litet hål bakom hälen. Inget speciellt. Funkar, så vitt jag vet, med alla vanliga typer av värmesulor.
Är väl som standard, ett litet hål bakom hälen. Inget speciellt. Funkar, så vitt jag vet, med alla vanliga typer av värmesulor.