Fischer Watea 94 och Fischer Koa 88 Women

raassmus

Ny medlem
Fischer Watea 94 och Fischer Koa 88 Women
hittar ingen direkt info om skidan, någon som har provåkt den? har en förkärlek för fisher under tiden jag tävlade.
Misstänker att dom har blivit lite svampiga nu eller snarare jag blivit för tung för dom, väger dryga 90 kilo och är 175 lång.

när jag ändå har en tråd igång så kan jag passa på att fråga om dam moddelen är, sambon är i behov av nya lagg också, det är viktigt för henne att den ska tilltala henne estiskt också :/ men den fick ett okej, så någon som vet hur Fischer Koa 88 W är? hon är 165 och väger ca 65 kilo.

Har blivit lite många start trådar för mig på senaste tiden känner jag men hittar inget om dessa skidor här på FR

//Rasmus

Edit: glömde bort i stressen att skriva att jag åker hårt, skulle säga ganska tekninskt och är ute efter en komplments skida till mina hellbents.

Tjejen är "barn" åkare, åkt mycket när hon var mindre men haft ett uppehåll på 6-7 år nu och vill komma igång igen, hon säger att hon åker bra, har inte sett henne dock så säg att hon är en av dom där i backen som kommer ner, inget hårt carvande men försöker. Hon vill helst bara åka pist men jag ska få med henne i lite puder till en början för att sen få henne att älska vindpinat är tanken ;)

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp