Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var du där Hasse????Hasse sa:du är bra rolig du..... Att du bara orkar...
Var iofs samma sak med VIST bindningarna men där fick du ju se vem som hade rätt.
//H
Står det något om för resp. nackdelar???Mountain_Man sa:Jag har kikat igenom Powders Gearguide 2008 och bland de rekommederade offpistlaggen hittar jag bara 3 skidor med kluven tail, Elan Q1111, Völkl Katana och Fischer Watea (om nu den sistnämda ska räknas). Sen har vi även Fischer 207 som har något helt annat ... och med fena!
/MM
Fischer 207 = Den enda fishtailen? Den är ju på "fisk-hållet"...Mountain_Man sa:Jag har kikat igenom Powders Gearguide 2008 och bland de rekommederade offpistlaggen hittar jag bara 3 skidor med kluven tail, Elan Q1111, Völkl Katana och Fischer Watea (om nu den sistnämda ska räknas). Sen har vi även Fischer 207 som har något helt annat ... och med fena!
/MM
Låt mig veta var jag kan hyra lagg med fisk stjärt.SverigeTomten sa:OJ! Jag ser att Hasse och jeffa äger hela tråden!
Förövrigt så tycker jag att det hela är lite förvirrande, alla säger olika!
Det är nog bäst att hyra fishtail eller swallowtail eller vad det nu är och testa prylarna och deras svagheter.
Jag skulle göra såhär: Hyra en så kallad "fishtail" skida och sen hyra en swallowtail.
På det viset kan jag skapa en egen uppfattning av det hela.
inte en aning! lägg märke till att jag skrev "fishtail" med två stycken "-tecken.oscarius sa:Låt mig veta var jag kan hyra lagg med fisk stjärt.SverigeTomten sa:OJ! Jag ser att Hasse och jeffa äger hela tråden!
Förövrigt så tycker jag att det hela är lite förvirrande, alla säger olika!
Det är nog bäst att hyra fishtail eller swallowtail eller vad det nu är och testa prylarna och deras svagheter.
Jag skulle göra såhär: Hyra en så kallad "fishtail" skida och sen hyra en swallowtail.
På det viset kan jag skapa en egen uppfattning av det hela.