Flickvänner!

freeride_nu

Aktiv medlem
Flickvänner!
Jag har ett problem, jag har en flickvänn som inte gillar skidåkning och snö. Jag har fösökt att omvända henne men det är en lång process men förhoppningsvis så ska jag lyckas. Jag har fått henne på snö en gång i år! och hon sa nu i veckan att hon ville åka skidor igen!! måste ha smygläst mina tidningar som jag "råkade" glömma på köksbordet. Någon i samma sitts som jag?
skriv och berätta!

Flickvänner!
Ni kan skaffa andra gemensamma intressen, så kan hon stanna hemma när du är ute och åker. Jag har löst problemet genom att dyka med min flickvän.

Det värsta som finns är att åka med folk som inte har någon åkglädje, sedan spelar det ingen roll om de är bra eller dåliga åkare…(tänk på det, det är inte så roligt att dra omkring en sur flickvän i backen)

Du kan ju prova att skicka iväg henne på något tjejläger så att hon kan rippa med andra brudar ett tag då hittar hon tryggheten och sedan när hon fått lite självförtroende så vill hon säkert åka mer och mer? Och förhoppningsvis vill hon åka med dig, om hon inte lämnar dig för den balla skidläraren ;) heheheh

Flickvänner!
Prova att skicka iväg henne på tjejläger. Låter som om tjejer inte kan någonting själva...och det är fel. Skit i att åka med henne istället och försök inte tvinga henne att göra något hon inte vill.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp