hade ett par flow11 och jag måste säga att dom va jävligt sköna, men eftersom jag är ganska storväxt (1.95cm & 93kg) och åker ganska "hårt" klarade inte matrialet i bindingen av pressen och gav efter. på grund av detta släppte hälen i binding och åkningen sög! och eftersom jag redan innan säsongen hade investerat i ett par flow boots, ville jag inte behöva köpa både nya bindingar och boots, köpte därför ett par flow21bx bindingar med carbon kappa. detta löste mitt problem på ett riktigt trevligt sätt och jag har inte haft bättre åkning. men nästa säsong blir det ett par vanliga bindingar och ett par vanliga boots. trots den bra åkningen tar problemen med skiten överhanden. skruvar som lossnar, grejor som inte riktigt passar mm. säger därför att om man inte åker "hårt" eller helt enkelt är så duktig, är flow en väldigt bra binding. men om man vill ha riktigt bra grejer som håller för stor press, bör man sattsa på ett par vanliga bindingar som tex drake, salomon. håll till godo, peace olof.