Följ med till alperna

Fialutten

Ny medlem
Följ med till alperna
hej... funderar på alperna i vår, nån som, liksom jag, har brist på snötokiga vänner och vill hänga på? Vet inte vart hur eller när än dock...
/Fia

Följ med till alperna
Hej!
Jag ska ner till Val d i början av januari me två andra tjejer här på freeride! En annan tjej skulle egentligen oxå mé, men hon hoppade precis av o de finns nu en ledig plats i lgh!!! Intresserad?!
/Alex

Följ med till alperna
Hejsan...Jag har inte heller några kompisar som gillar snön och skidåkning.
Så försöker hitta någon här igenom. Har inget planerat och är öppen för alla förslag.
Vi kanske kan planera ngt ihop.
Min msn och mail...go_oskar18@hotmail.com...
Hör gärna av dig

Följ med till alperna
jag vill fly... jag vill hänga med.. jag tar inte så mycket plats..

säg bara till när vi skall dra som kommer jag till buss/tåg/bil eller vad det nu kan vara... jag vill bara åka så j**la mycket

Följ med till alperna
det är igentligen skit samma om man inte har några liksinnade polare i sverige vad gäller snö och skidor, nere i alpera så älskar alla snön, så det är bara till att packa era grejer och dra ner till den stora skid familjen

Följ med till alperna
har samma problem, kompisarna saknar intresse och pengar. åker gärna med till alperna en vecka eller två.

Följ med till alperna
vart hade du tänkt di i så fall... jag är lite sugen måste jag säga... jag var nere i österike förra året men jag vill gärna ner i år igen... spelar ingen roll vart...

Ha de//Robin

Följ med till alperna
Jag ska ner till Chamonix jan-maj. Ensam. Vore ju dock inte fel med sällskap och halv hyra! =) Ska fota och plugga men mest skida!
Ha det topp!
//Mumlan

Följ med till alperna
Även jag har samma problem, ska åka till st anton den 12 nov själv. Det kan bli lite tråkigt att åka
dit själv och inte ha någon att dela hyran med. Förmodligen åker jag med tåg så om någon vill med
så kan ni skriva till mig.

e-mail: max_bogren@hotmail.com

Tillbaka
Topp