Folk sökes till säsong i St Anton 08/09

bjanne

Ny medlem
Tjo! Vi e ett litet gäng på 3 pers, två killar och en tjej, som ska ner till St Anton kommande vinter (hade vi tänkt). Vi håller på och söker boende för fullt och letar efter 1-3 pers att dra ner med, hur många beroende på vad för boende man lyckas få tag på. Ju fler desto roligare tror vi och man kan ju alltid leta upp större boende om vi blir flera.

Mejladresser och msn och liknande kan fås vid förfrågan!

Ha det gött

// Björn, Ullis och Niklas

Jag är intresserad som fan!!
(men det kan bero på att jag är Ullis...)
Vi vill jättegärna hitta några att dela lgh med som sagt. Det kommer säkerligen bli roligare! (och billigare)

Hej!
Vi är tre grabbar som drar ner i början av december, vi åker ner vare sig vi har boende eller inte. Men vi letar lite, och om ni är intresserade av att dela om någon av oss skulle hitta boende så är det bara att höra av dig till AndersFernstrom@hotmail.com!

MVH / Anders

Vi är intreserade satan :) sugna på att dra ner varesig vi hittar jobb eller ej. menar de e värt att chansa? När planerar ni att dra ner i så fall? November december? isåfall är vi på! 2 grymma åkare!

Jag och min bror är också riktigt sugna på att dra ner till stanton. Delar gärna boende/transport med folk! Vi må vara skåningar, men vi är ett par skidtokiga sådana! :) nils_asheim@hotmail.com

ursäkta frånvaron av aktivitet från min sida, kom precis hem från seglingstävling i portugal...

Fan vad gött jue! folk trillar ju på, just nu har vi ju inget boende, dom sega gubbarna i St anton segar med svar på mejl. Ska försöka dra ihop nått konkret. Just nu tror jag vi e runt 6 pers, men vi får se vad som händer!!

Tjena en kille på 21 som har funderat att åka ner i vinter skulle ju vara pefekt med lite sällskap:)

Tyvärr har jag möjlighet att slippa först i slutet av decmber början av januari...

om ni är för få i er lägenhet eller känner att ni har plats för en till hör gärna av er fintobbe@hotmail.com

tja en vän berätta om ett drömjobb i alperna i vinter som hon fått å de va droppen som fick bägaren att rinna över.. vill ni hamed en jävligt rolig å social kille i ert boende så hör av er!! msn jorgen_wanstedt@hotmail.com

Jag är på! Trevlig snowboardtjej som söker både boende å säsongssällskap 08/09. :D
moalouise@hotmail.com

Over and out// Moa

Heej!

Jag är grymt sugen! Är en tjej på 20 år som verkligen vill dra från Sverige i vinter, söker sällskap och boende! Snälla hör av er!=D

Johanna_ahlen_@hotmail.com

Hade, Johanna

Jag och en kille till från linköping är verkligen interesserade!
Hör av er om ni är sugna på att dela med två glada 19åringar.

risberg.no1@hotmail.com

/ Adam

Vi har lyckats övertyga ett par polare som först inte ville dra ner att hänga med, så vi e 6 pers redan, så denhär förfrågan om folk känns onödig för oss i nuläget... Dock får ni som fortfarande vill gärna kapa tråden och så...

// Björn...

Hej Hej! jag heter Evelina och hade tänkt säsonga i St Anton nu i vinter! Jag och en kompis är riktigt sugna! Ta min msn om du vill! Evelitoo@hotmail.com

Hej!
Vi är tre tjejer som tänkte sticka ner till alperna för ännu en säsong :)
Jag har gjort två säsonger i Bad Gastein men är sugen på något nytt! vi funderar väl främst på saalbach eller st anton.
Vi tänkte också fixa boende innan vi åker ner! Våran plan är nog att fira nyår i Bad Gastein och sen åka vidare till slutdestinationen!
Hör av er om ni är intresserade!

Hej!
Jag är en kille på 19år som bestämt mig för att säsonga nere i alperna i vinter. Är det någon som vill ha med en social malmöit så är det bara att höra av sig:
jonathanengvall@hotmail.com

sjukt intresserad...åker förmodligen ner själv... känns som min kopis kommer banga ur..
:(! hör gärna av dig/er om ni vill veta nåt om mig:P

sebastian.zetterstrom@hotmail.com

Tjena!

Dags att väcka liv i denna tråden igen! :)

Vi är 4 st killar från Helsingborg som ska dra ner i mitten av November till början av Maj.
Är grymt sugna på att dela något större boende med andra.

Alla 4 är väldigt easygoing, nyktra som onyktra, rökfria, och alltid med ett leende på läpparna.

Hör gärna av er om ni hittar något till min gästbok.

Sitter i min lägenhet i Munchen och börjar längta efter snön, finns det plats för en skidälskande skåning någonstans i anton? Skriv gärna om ni vill hjälpas åt att leta eller om ni har någon plats // Johan

unlaboured@hotmail.com

Hoho... Två grabbar som är 20 och 21 som är sugna på att dundra ner i början av januari.. Delar gärna boende och så... Funderar på Bad Gastein eller Anton.. Så hojta om ni vill ha sällskap...

Snödjup

Tillbaka
Topp