för få datum när man väljer när man e född

• Trådstartare Trådstartare Turn-junior
  • Start datum Start datum
T

Turn-junior

Guest
när man ska fylla i när man e född så kan jag inte fylla i d för ja e född senare än 1994 d tycker ja e dåligt att bara för att man e "liten" så kan man inte säga hur gammal man e!

Det är en åldersgräns på 13 år här på Frirajd... Många fula ord i etern du vet...

kanske för att Johan inte vill ha folk som är yngre än så i forumet av en jäkla massa anledningar. Dom kanske inte gäller dig, kanske gör dom.

På Freeride är det en 13 års gräns. Ni som är yngre är välkomna och registrera er som medlemmar när ni fyllt 13 år.

Turn-junior sa:
jeppenator sa:
sprayerbc sa:
eric norrlander e 7år står de
Eric är reggad på hans pappa.. men de är erik som bestämmer vad hans farska ska skriva överallt.. om jag fattat de rätt?
Eric skriver själv d e ja nästan säker på
knappast!

Tror inte Eric är så duktig på att skriva så att han börjar med STOR bokstav och sätter komma tecken och sånt på rätt ställen.

lr kanske man vet ju inte =)

Senast ändrad:
Turn-junior sa:
CrashX sa:
Turn-junior sa:
Eller okså håller du käften eller ett annat alternativ e att du säger nåt folket som läser d förstår
Anledning till varför åldersgränsen är 13?
Detta är ett bra exempel.
kan du förklara d där lite närmare
Jag kan förklara. Du kan inte uttrycka dig i skrift helt enkelt. Det är otrevligt, felstavat och helt onödigt. Precis sånt som vi inte vill ha!

Johan, skulle du inte kunna fixa en spärr så att man måste fylla i personnummer, och om man är under 13 år går det inte att registrera sig. Det ska inte heller funka med falska 4 sissta siffror.

Eller så kanske det skulle gå att ordna så att dom i alla fall är spärrade från att skriva i forumet så man slipper alla 10 åringar som skriver nya inlägg om allting typ

"Shaaaaaaaa Ja e fett bra, e spånsrad av k2 och salåmån, jag lägger bakåtvålt och framåtvålt, nån som har nååra tipz på hur man gör en sidovålt, de är heftitt tkr jag.
jag tror jag kmr sätta dt när ja e 12 år, nu e ja 11 år och skriver som en 3 åring"

vore fett skönt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp