Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag kan hjälpa dig att kämpa för deras överlevnad:PFluffsurfarn sa:det är en sorts anka. mycket välkänd i de kanadensiska skogarna. lever helt sonika på barkbåtar o fortplantar sig genom att hoppa på ett ben i 10 min.
jibberingarna är utrotningshotade och jag hoppas att alla här på freeride kan hjälpa mig att kämpa för deras överlevnad!
Jag ställer också upp...........för jibberingarnaLandahL sa:jag kan hjälpa dig att kämpa för deras överlevnad:PFluffsurfarn sa:det är en sorts anka. mycket välkänd i de kanadensiska skogarna. lever helt sonika på barkbåtar o fortplantar sig genom att hoppa på ett ben i 10 min.
jibberingarna är utrotningshotade och jag hoppas att alla här på freeride kan hjälpa mig att kämpa för deras överlevnad!
nu när jag vet vad det är, så ställer jag självklart upp själv!Fluffsurfarn sa:det är en sorts anka. mycket välkänd i de kanadensiska skogarna. lever helt sonika på barkbåtar o fortplantar sig genom att hoppa på ett ben i 10 min.
Jag kämpar hårt nästan varje dag för de dära ankorna. De feminina är väldigt svårt att få tag på. vi hoppas de hoppar mer på benenMax_H sa:Jag ställer också upp...........för jibberingarnaLandahL sa:jag kan hjälpa dig att kämpa för deras överlevnad:PFluffsurfarn sa:det är en sorts anka. mycket välkänd i de kanadensiska skogarna. lever helt sonika på barkbåtar o fortplantar sig genom att hoppa på ett ben i 10 min.
hahaha =) klockren...xhill sa:En Jibber [jibberus hoppus].
Förekommer mest på snörika ställen
men kan även ses i närheten av trappor med långa räcken. Hoppar på stora
snöhögar och har stora kläder, spegelbrillor,
trasa i fickan och nitbälte för att atrahera det motsatta könet.
Brukar skrika ut parningsropen "mutegrab" och "fakie".
Den sällsynta jibbbern ökar nu i bestånd och gör dessutom allt baklänges.
Vid jakt lockas jibbern in i en bur med en skylt där det står:
"Här bor Jon Olsson".
Sedan dödar man de lättast genom att använda en snowblade.
Woordxhill sa:En Jibber [jibberus hoppus].
"Här bor Jon Olsson".
Haha ;D Jibberus hoppus körde över min morsa dom jävlarna.......feelinho sa:jag är lite noobig
självklart kämpar jag med erFluffsurfarn sa:det är en sorts anka. mycket välkänd i de kanadensiska skogarna. lever helt sonika på barkbåtar o fortplantar sig genom att hoppa på ett ben i 10 min.
väldigt roligt, men om vi ska bli definitionskåta så är jibbing en term för railonani. Det har egentligen inget att göra med hopp - en missuppfattning som många har.xhill sa:En Jibber [jibberus hoppus].
"Här bor Jon Olsson".