Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ähh...bagateller! :p Bara att springa upp och ner 100ggr i närmaste 10m backe!FF sa:Men, WITMatrix, var här i Stockholm tror du jag hittar en smärre "backe" på 1000höjdmeter?!![]()
Vad som är en hàrd pjäxa är självklart en definition. Men prova att köra ett 20-meters table med ett par mjuka pjuck (flex 75-80) , det känns som att hela pjäxan ska kollapsa ju. Nog att man är fet i sammanhanget (80 kg) men ändà. Att ha salomon 1080 pjäxor var en upplevelse i de större hoppen i kläppen, en mycket negativ sàdan.Simon_Ahlen sa:jag frågade han på alpingaraget vilken utav kreation och chaos som var bäst mot onda benhinnor och vad det var för skillnad på dom.
Han skrev så här:Det är bara styvheten i plasten som skiljer dem åt.
Om du har problem med benhinnor bör du titta på lite hårdare skor. Kaos och
Kreation är vad vi kallar för Railskor som tyvärr inte står pall för smällen då
du landar ett stort hopp. De "stora pojkarna" kör med sprutade hårda modeller
såsom Head MOJO XP, Salomon Gun m.m. Skorr som ligger på 100-110 i flex index
och med sprutsko hamnar på ca 120 flex.
Han verkar ju inte veta riktigt.För vad jag har hört är spk en bra hopppjäxa och en bra pjäxa mot benhinnor.Och 120 i flex är ju stenhårt!:O
Och vad jag läste på en sida så var det inte bara styvheten i plasten som skiljde kreation och chaos åt.
Har inga exakta priser nu för tiden, men en Strolz eller Conformable kostade runt 2,500-3,000kr runt millenieskiftet iaf.Smulad_kotte sa:vad kostar det att göra en formgjutning av innerskon?
Vaxa är bättre än raka! Tar längre tid innan håret växer ut igen , och det gör inte ont!karln sa:ja och nej, hjälper lite mot hårets skavande mot insidan av pjäxan som också är störigt men du blir inte av med fenomenet shinbang på grund av rakning däremot en smooth feeling =)