J
jjosefsson
Guest
Förövrigt anser jag att kan man ge 60 % rabhatt
Förövrigt anser jag att kan man ge 60 % rabhatt Har man tagit svinpriser från början
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är alltid "upp till" x antal %. oftast står det med liten text och i slut ändan var det 1 vara eller ngt det var 60% på haha företagen vet hur det ska gå till.shibbelito sa:"upp till" 60% rabbat
Löjligt. Besserwisser?balanselius sa:vad i h-vete är en rabhatt?
löjliga inlägg får löjliga svar.ChristofferAldell sa:Löjligt. Besserwisser?balanselius sa:vad i h-vete är en rabhatt?
Felstavelse på arabhatt såklart.balanselius sa:vad i h-vete är en rabhatt?
japp och det går inte att stoppa honom!Jontex sa:är det janne josefsson som är i farten igen?
Arabhatttar är underkommenterade i detta forum!marer sa:Felstavelse på arabhatt såklart.balanselius sa:vad i h-vete är en rabhatt?
jjosefsson är som synes mycket upprörd över att 60% av turbanerna som gavs ut hade svinpriser från början.
Jag kan inget annat än att hålla med.
jag vill ha en arabhatt : (SSyk sa:Arabhatttar är underkommenterade i detta forum!marer sa:Felstavelse på arabhatt såklart.balanselius sa:vad i h-vete är en rabhatt?
jjosefsson är som synes mycket upprörd över att 60% av turbanerna som gavs ut hade svinpriser från början.
Jag kan inget annat än att hålla med.