Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det beror helt på om han åker röda backar? Sorry igen.Är främst intresserad av 60 eftersom den har 4 spännen, strap, något högre och bättre vinkel. Men kommer den vara stenhård? Han åker blå och svarta backar så behöver en bra pjäxa.
Finns inte röd i hemmabacken...Det beror helt på om han åker röda backar? Sorry igen.
Då är det svårt att säga, men kompar Hawk100 som kom med bra synpunkter.Finns inte röd i hemmabacken...
Tack för svar! Det är en marginell prisskillnad och ska gå i arv, kostar ca 900kr.Okej min bild är att det är omöjlig att känna ngn skillnad mellan 50 o 60 flex. Skillnaden ligger i spännen o strap. Lange har ju även 65 flex och där är det ett ngn bättre innersko.
Gällande flex på den här nivå så är det nog mest dekaler på pjäxan. Förstår att din fråga är uppriktigt ställd men det blir lite komik när vi pratar dessa detaljer för en femåring. Du kan köra i alpin klubb på U8 nivå i 50 flex. Köp den pjäxa som är billigast då det snart är dags för ny pjäxa då foten växter.
Min son 6 år kör på Head Rapto 50 flex U8:1
Min dotter 9 år kör på Head Raptors 70 flex U10:2