försent att bli bra?

norrlaaand

Ny medlem
försent att bli bra?
tjallas.

jo nu är det så att jag nyyyyligen börjat åka skidor. åkte kanske 3 månader förra säsongen, lärde mig ganska så fort. och då undrar jag, äre verkligen försent att bli bra på att jibba. kolla här alltså

Jag är 16, ska börja på ett gymnasium 12 mil härifrån (bor i en skidort) och kommer därför komma hem typ varenda helg. förra säsongen lärde jag mig fort att åka så jag körde igång med hoppen dirr. gick ganska hyggligt. hoppade i ett 12 meters hopp, prövade att kasta en 360 i ett mindre hopp, KLARADE SNURREN men bailade tyvärr på landningen.

hade tänkt å köpa en studsmatta å pumpa flips i sommar by the way.

Så, äre verkligen försent att bli bra? (snackar inte om pro) eller äre bara att skita i allt, köra hårt och våga?

tack och hej

försent att bli bra?
så jävla idiotisk fråga, du åker väl för att de e kul och om du nu gör de så är de väl bara att fortsätta, och då blir du ju bättre hela tiden oxå...

försent att bli bra?
Håller med ovanstående, åk om du tycker att det är roligt. Om man verkligen älskar det man gör så brukar man lära sig ganska snabbt. Och snälla du, skriv inte såhär onödiga forum

försent att bli bra?
ALXX sa:
så jävla idiotisk fråga, du åker väl för att de e kul och om du nu gör de så är de väl bara att fortsätta, och då blir du ju bättre hela tiden oxå...
ohh tunga ord alxx, nää ja håller faktiskt med, eru du som mest åker runt och leker i backen

försent att bli bra?
tycker me att man kör för att ha kul. har själv åkt nu ungefär 3 år såatt jag har hoppat o railat en massor. älskar dethär trodde först inte jag skulle hinna åka mtk i vinter för ja började i gymnasium,men trots de fick ja närmare hundra dagar. kul va.
FÖRSENT? kanske lite men va menar du me att bli bra egentligen? tänk dej något trick du vill kunna och öva in det de går nog. Om du bara vill kan du åka ända tills du är 87!! och najs om du bor brevid ett sidcentrum.

försent att bli bra?
Nej man åker för att bli bra, lyckas man så kan man ju tjäna pengar på det!
Slipper man jobba kanske. Så jag tycker att du skall se det lite som att gå i skolan åk för att du skall bli bra, precis som man pluggar för att bli smartare. Saker som är roligt är bara förkastligt! hur skulle samhället se ut idag om alla bara gjorde saker som dom tycker är roliga?!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp