Första försöket på backflip

först gången belv det en överroterad underflip men det hände inget

Senast ändrad:
Underroterade med benen och slog i skidspetsarna och vred vänster knät ur led för bindningen var inställd på fel vikt och löste in ur ;P

Senast ändrad:
Tränade innan med en fin landning i en stor luftmadrass sen var det inget problem att sätta den i parken.

vågade inte kolla bakåt så kollade över axeln halvägs....rätt dumt gjort om ni frågar mig slutade med nack spärr och ett brutet revben! :D

Total underrotation, landade rakt på snoken och fötterna mot skyn. Sen nästa drog man ju på som fan på, landade på ryggen direkt, AJ! Trejde satte jag perfekt :)

Har bara åkt skidor i 3 år, åkte bräda innan det, och sen skidor innan det, vill bara skryta lite och känna mig bra ^^

Landade dock, på det andra försöket med staven rakt ner i snön, sen fastnade den och trycktes upp mot revbenen! AAAAAAAJ! Men men, nu sätter jag det så glassar som fan med denna vetskap :)

Landade som en brygga nästan fast tvärt om så det blev händer i och fötter, fast det va på studsmattan har aldrig tesstat på skidor:D

langa på magen, med en massa snö under jakan och i munen (: men jag har inte satt det i parken en när jag pröva i lofsdalen landa jag på knä, men det hoppe var inte det bästA!

Senast ändrad:
jag landade den nästan :P för mycket framåtvikt när ja landa så ja föll fast ja körde inte ner spetsarna i marken i alla fall :)

underroterade å landa på knäna å sen i med armbågarna men andra försöket gick super men jga hade svin litet hopp med lös snö landning

underroterade å landa på knäna å sen i med armbågarna men andra försöket gick super men jga hade svin litet hopp med lös snö landning

Jag har aldrig satt det på snowboard, jag kan bara framåtvolt... än så länge.
Har bestämt mig på att sätta backflippen när jag har möjlighet att hoppa igen, jag är för tillfället skadad, så jag kan inte hoppa.

Snart kommer backflip :)

första försöket överroterade jag lite i mjuk landning så jag klarade inte av att komma tillbaka upp men klarade det på tredje försöket

haha provade första gången i 3an tror jag och då landade jag på huvudet sen magen men landade aldrig på fötter då , sen i 4an lärde jag mig det men kan det fortfarande inte bra :P

JAg landade på skidorna men jag överoterade lite så jag satte mej på stjärten xD

prova på studsmatta första gången landa ja på axeln, andra gången landa ja på nacken, sen nån vecka senare prova ja igen. då landa ja rakt upp å ner å bröt nacken, nu är ja förlamad

Tillbaka
Topp