Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
innan bf behöver du inte kunna nått trick bara lite mod !hermis sa:Börjar med att säga. Hoppas jag får ett svar på detta inlägg.
Är det mycket svårare att komma runt från ett hopp än det är på en studsmatta?
Vilka trick tycker ni man ska kunna innan man försöker sig på en b-flip?
shit om du har satt de på mtb så borde du våga iaf óch de e mer än halva grejjen och inget spin to win hopp utan ett hopp som e något störe lufttid i an vad du har på studsmattasvanander sa:Vad är lagom storlek på hoppet? ska man köra på ett litet å spinna som ett as.
eller bättre me ett större å hänga lite mer?
Tänkte prova i vinter iaf. har gjort de på mtb får se hur de går nu
du ska ha ett jäklit brant hopp lite som en quarterpipen med en mjuk landning å så ska du flippa ganska snabtsvanander sa:Vad är lagom storlek på hoppet? ska man köra på ett litet å spinna som ett as.
surt väll.jeppenator sa:jag tappade skidorna å överroterade till ryggen... fick ett smärre fel i ryggen å nån sorts koförskjutning.. hela ryggen blev cp å jag har fortfarande ont..4 år efter:P haha
men fint på film blev de![]()
klart du ska prova! om man inte testar mer än man tror man kan utvecklas man juh inte^^ jag överroterade som fan första gången men landa på rygg å fick åka hem från backen efter det men den satte på andra försöket^^ (i ett hopp i skoter leden hemma XD) äru van att flippa från typ trampolin å sätter mollis etc äre lungt att göra det i ganska små hopp första gången^^ då har man det i kroppen lr va man ska säga^^noa_julin sa:krashade som fan! Kunde inte åka skidor på 5 månader. prova Inte!
Tack för en sådan fin beskrivningKINK sa:du ska ha ett jäklit brant hopp lite som en quarterpipen med en mjuk landning å så ska du flippa ganska snabtsvanander sa:Vad är lagom storlek på hoppet? ska man köra på ett litet å spinna som ett as.