Feliixan Ny medlem 2012-10-27 Första snörailen någonsin #1 Tjaaa! Här är min första edit/rail någonsin, hörs hej! Mvh
S Saddl3r Ny medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #2 Riktigt cleant gjord faktiskt! :D Synd att den laggar bara
Feliixan Ny medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #3 Saddl3r sa: Riktigt cleant gjord faktiskt! :D Synd att den laggar bara Klicka för att se resterande... Tack faan! Konstigt, för det gör den inte åt mig :|
Saddl3r sa: Riktigt cleant gjord faktiskt! :D Synd att den laggar bara Klicka för att se resterande... Tack faan! Konstigt, för det gör den inte åt mig :|
linder Aktiv medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #4 Clean setup, skönt edit! Dock det är en box och inget rail ;D
Feliixan Ny medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #5 linder sa: Clean setup, skönt edit! Dock det är en box och inget rail ;D Klicka för att se resterande... Tack! Precis nu när jag tröck in på tråden så tänkte jag på det.. det är ju fan en box jävel.. haha :D
linder sa: Clean setup, skönt edit! Dock det är en box och inget rail ;D Klicka för att se resterande... Tack! Precis nu när jag tröck in på tråden så tänkte jag på det.. det är ju fan en box jävel.. haha :D
Thomsson Ny medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #6 Nice! Önskar jag hade snö tillräckligt för det där
Feliixan Ny medlem 2012-10-28 Första snörailen någonsin #8 Thomsson; Ja det är fan skoj! Shöbba; haha, det kan du ge dig på!