första studsmatte filmen

Asoderqvist

Ny medlem
första studsmatte filmen
Har tränat lite på att redigera , tänkte fråga om ni vet något bra redigerings program?

skriv vad ni tycker att jag kan göra bättre med redigeringen

kvaliten är inte så bra filma med en digitalkamera.

Senast ändrad:
första studsmatte filmen
om jag inte hörde fel så var det nån som skrek "moviemaker" åt mig precis när jag slog på filmen

första studsmatte filmen
du den var ju inte så bra om man säger så... träna så ni kan lite mer grejjer på mattan! innan ni lägger in en film!

första studsmatte filmen
Det skulle nog bli bättre med ett bättre redigeringsprogram, lite mer varierande trick, en låt man inte hört så mycket, kanske lite mer spännande miljöer om det går att fixa.

Annars bra jobbat, övning ger färdighet.

första studsmatte filmen

dem var väl sådär.. träna lite mer på hoppningen så ska du se att de blir fin fint

Senast ändrad:
första studsmatte filmen
yoo hmm hopningen va la ingen högklassig hoppning men vafan vem bryr sig de va ok endå bra musik redigeringen vet ja inte de va ju inte så mkt redigerat men bra endå. du kan ju använda adobe premiere de e la de bästa men rätt svårt i början keep up:P

föresten va heter låten ?

första studsmatte filmen
surfer_boy sa:
yoo hmm hopningen va la ingen högklassig hoppning men vafan vem bryr sig de va ok endå bra musik redigeringen vet ja inte de va ju inte så mkt redigerat men bra endå. du kan ju använda adobe premiere de e la de bästa men rätt svårt i början keep up:P

föresten va heter låten ?
det är la inte alls det bästa..

första studsmatte filmen
Det är inte freeware, så nerladdning av dom programmen får inte diskuteras i det här forumet ^^

första studsmatte filmen
Deespin sa:
om jag inte hörde fel så var det nån som skrek "moviemaker" åt mig precis när jag slog på filmen
fan, konstigt...jag tyckte åxå jag hörde någon skrika moviemaker?

OnT: filmen var väl helt OK för att vara gjord i moviemaker
men moviemaker är moviemaker och kommer troligen alltid att vara

skulle rekomendera att gå över till Vegas, vilken version som hällst över 4
eller kanske pinnacle om du inte vill gå riktigt lika långt steg:P

första studsmatte filmen
ingen är bra från början så hata inte någon som har modet att lägga upp en film även om dom inte är bäst i världen!!! //Richard

första studsmatte filmen
Lät man bli att använda Moviemakers effekter kanske inte filmens standrard skulle vara så geek. Jag menar, det borde ju gå att använda "vanliga" texter och sånt? Själva klippningen lär ju fungera som i de flesta program? Men härlig film....

Tillbaka
Topp