första tiden i st anton

Liniss

Medlem
första tiden i st anton
hej!!
har nu bestämt mig för att åka ner och ragga jobb/boende på plats! någon som vet nåt bra vandrarhem att bo på första nätterna? och om det är något speciellt ställe man ska gå och söka jobb på eller tvärt om (nåt ställe som ska undvikas).

har du lust att hänga på så är det bara att säga till! blir skitkul =)
åker i slutat av november.

första tiden i st anton
Jag ska åka 20 november tänkte jag, för att precis som du fixa jobb där nere. Jag åker själv så raggar just nu vänner här på FR.nu . Jag har hittat ett vandrar hem som kostar 20euro / natt, per person i ett dubbelrum. Då ingår frukost. Har mailat med dem o de kan hämta på stationen.

Har du kollat något på resan ner? jag letar för fullt, men har skitsvårt att hitta något som inte är sjukt dyrt. 2500kr Västervik - Anton med tåg, enkel resa låter lite sådär.....

första tiden i st anton
har hittat flyg till zurich som kostar 700-800kr och sen kostar tåget runt 300 har jag hört. så det tror jag att det blir för min del. var har du hittat det där vandrarhemmet? skulle jag kunna få mailadressen?
om du har lust att vänta en vecka så kan vi göra sällskap, annars syns vi där nere! men hör gärna av dig angående vandrarhemmet!

första tiden i st anton
Hej!
Skit sugen på att också dra dit! 20:e kanske lite tidigt, hade tänkt dra början av december, vet du om det är lätt att få jobb där? Mail: hannastovring@yahoo.se

Tillbaka
Topp