Första Trix

Första Trix
Vilken sport snackar du, jag antar att det inte är skidor... Annars kan du väl surfa till Skandinaviens största BMXsajt, eller Skandinaviens största skatesajt... Dum fråga får dumma svar!

Första Trix
e du dum i huvet den e inlagd på mountenbike ja du e de skälvklart skateboard vi pratar om. Asså ska jag för tydliga frågan om vissa dumhuven inte för står:
Vad finns det för lätta street trix med typ HARDTAIL (de e nog felstavat säg till om det är det) CYKEL om man e ny börjare??????????

Första Trix
Jäklar vad det slog slint helt plötsligt, det var inte många ord i de meningarna som hade baktanke eller rättning... Ok, jag erkänner, jag brukar inte kolla ovanför :

« Föregående

Tipsa en kompis
Bevaka detta inlägg

då det är utanför mitt blickfång då jag läser ditt inlägg. Därav anledningen till att jag missförstod. Sen så är det ju inte mitt fel att du saknar normal grundskoleutbildning och inte kan uttrycka dig korrekt i skrift. Så fort ditt östrogen börjar flöda så försvinner logiken totalt i ditt inlägg, syftar nu på det senare... Har fortfarande svårt att förstå vad det är för trick du skall göra med en mountainbike i stan. Varför har du en mountainbike om du vill stila?

För att vara den mognare av oss två så kommer jag faktiskt att svara på frågan, den fråga som jag tror du menar. Alltså vilka enkla trick som finns om man har en cykel från Biltema.
Du kan cykla på bakhjulet och du kan göra stoppies. Nöjd nu?

För övrigt kan jag lätt räkna upp över 20 fel som du gjorde på dina cirka 50 ord. Och särskrivningarna skall jag inte ens ta upp...

Första Trix
man in sleep du har iaf. valt rätt namn!

när du lägger upp tråden kommer den ju upp i förstasidan o då e det inte så lätt o se var den ligger!?

men din fråga e fortfarande dum.

eftersom du kör street hardtail så e det ju svårt o avgöra om du bara vill ha trix i luften eller också på marken...?

typ wheelis etc.

Men börja med nofooters, onehanded, nohanded...

men somsagt eftersom du kör street så kanske du borde öva på abubacan (vettefan vilka bokstäver som finns i det ordet)

Första Trix
ett lätt street trick att börja med är väl att träna Abubaca i en slänt. Du kan träna på att rycka över saker t.ex lodisar som ligger och sover osv. Hoppa trappor är ju alltid roligt. Och så kan du träna på att komma upp för saker t.ex låga väggar osv. Sidesteppa är ju ganska så lätt men roligt oxå !

PS : Nu tänkte jag att du viste vad alla trick var, men skriv bara om du int förstår vad nått av tricken är.

Första Trix
Abubaca?? Er det hva vi på bmx språket kalte bunnyjump tidligere? I såfall er jeg enig med tidligere innlegg. Veldig mange andre trix forutsetter at du er god til å hoppe fra flat mark med sykkelen.
Andre trix det lønner seg å lære er forskjellige typer wheelies.

Första Trix
Abubaca är du då hoppar upp på t ex en kant o landar på den på bakhjulet o sen hoppar tillbaka. inte nå jävla bunnyjump =)

Första Trix
Okey då slapp jag fråga vad de var. men sidestep vad e det det låter bekant men jag kan inte säga precis vad det är ?? vadär det för nåt??

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp