Fortfarande ingen AVI....

LANDING

Ny medlem
tjena.
har köpt en bräda + lite grejer av en snubbe som skickat iväg grejerna med bussgods nu.
Hur vet jag när paketet kommit fram till bussgodscentralen?
Sen finns det tre stycken olika bussgodscentraler här i stockholm, vilken av dom kommer paketet till?, han jag köpte från bor i dalarna om det skulle va till nån hjälp...
MVH / christopher

Väntat i 1 vecka nu på AVI, men inget kommer...
Vad ska jag göra?, han säger ju att paketet är skickat , och jag tror på han till 100%
Kan jag gå dit utan AVI eller Fraktsedelsnummer och hämta ut mitt paket?
Om jag uppger min adress,visar pass medmera...

/C

Senast ändrad:
Du får ett sms till din telefon som det står vart det kommer och vart du ska hämta det. Skulle tro att det kommer på måndag om det är skickat idag så.

//H

näe nä jag frakta med bussgods kom skidorna felmonterade. dom va olika långt fram.
bussgods är inte bra skicka inte med dom

Pizzaaugust sa:
näe nä jag frakta med bussgods kom skidorna felmonterade. dom va olika långt fram.
bussgods är inte bra skicka inte med dom
sen undrar jag vad det var för nå skidor du köpte som bussgods monterade? eftersom bussgods bara är ett sätt att frakta saker med?

Pizzaaugust sa:
ekdahl sa:
KaILe sa:
sen undrar jag vad det var för nå skidor du köpte som bussgods monterade? eftersom bussgods bara är ett sätt att frakta saker med?
haha, precis. tror inte att lille august har fattat vinken riktigt
ni fattar inte vinken
det gör vi. men du gör det inte. det är tex om posten skulle skicka ett brev till dig från din polare som är på semester på cypern och han har stavat fel. är det postens fel då?

Bussgods är jätte-bra att ha att göra med, Skickar gods varje dag, och ingenting saknas eller blir skadat.
Du får ditt gods till närmaste ombud, och ja, dom ringer .

Senast ändrad:
dom skickade igår på morgonen
och nej, finns inge mobilnummer med i spelet^^
men kommer det inte en avi med posten?

Senast ändrad:
Jo då dom skickar en om dom inte har nåt nummer.. Fick en i fredags så..

//H

jag har redan betalat killen.
så jag har ingen lust att göra det igen...
men kan man ringa till dom olika bussgodscentralerna och fråga om paketet anlänt må tro?
jag måste ju få varan på något sett....

Bussgods är kanonbra förrutom att dem tar 7-10 arbetsdagar på sig att betala ut pengar till bankkonton. Något dem upplyser om när man lämnar in med efterkrav.

har betalat killen för grejerna ja köpte + frakt kostnader, så jag hoppas att det inte blir nå mer att betala nu...

gomorron allihopa,
Han skickade paketet i torsdags morgon.
Alltså borde den vara här i stockholm på måndag ca?
sen får jag ett avi där det står vart jag kan hämta paketet,när jag kan hämta paketet och ett papper där jag ska skriva under ?
Har nämligen köpt något där bussgods ska skicka paketet....

/ C

alla säger olika, vissa säger att dom kommer skicka en avi, andra säger att dom ringer eller skickar sms,

jag blir förvirrad som fan !
vilket av dom e sant?

/ C

Om dom har nummret till dig så ringer dom/sms. Om det inte finns nummer så får du en avi. Jag skickar ungefär 10-30 paket på bussgods om året så jag vet det.

//H

spring dit men ta med dig leg/lappen så du kan bevisa att det är du som är du!

annars borde du få en avi om några dagar..

Sweet-O sa:
Bussgods är jätte-bra att ha att göra med, Skickar gods varje dag, och ingenting saknas eller blir skadat.
Haha, ingenting blir skadat, dagens skämt! :D
Jobbar som trafikledare på flygbussarna på Cityterminalen och jag lovar att bussgods blir skadat, dem tappar paket från sin lilla golfbil med släp över hela terminalen :)

JS86 sa:
Sweet-O sa:
Haha, ingenting blir skadat, dagens skämt! :D
Jobbar som trafikledare på flygbussarna på Cityterminalen och jag lovar att bussgods blir skadat, dem tappar paket från sin lilla golfbil med släp över hela terminalen :)
vart jobbar du? så att jag kan ringa till din arbetsgivare och säga att du inte behandlar paketen bra!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp