Forum bindningen Platform 1.8

alexloo

Ny medlem
Forum bindningen Platform 1.8
Tjenna,

Jag hade tänkt köpa ett par nya bindningar och undrar om det finns någon som har något att säga om dessa? Någon som har någon erfarenhet av forum bindningar? Plus, Minus?

Har ett par drake matrix (blå) nu som jag tänker sälja om någon är intresserad så skicka ett PM.

//Alex
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp