Forum bindningen Platform 1.8
Tjenna,
Jag hade tänkt köpa ett par nya bindningar och undrar om det finns någon som har något att säga om dessa? Någon som har någon erfarenhet av forum bindningar? Plus, Minus?
Har ett par drake matrix (blå) nu som jag tänker sälja om någon är intresserad så skicka ett PM.
//Alex
Jag hade tänkt köpa ett par nya bindningar och undrar om det finns någon som har något att säga om dessa? Någon som har någon erfarenhet av forum bindningar? Plus, Minus?
Har ett par drake matrix (blå) nu som jag tänker sälja om någon är intresserad så skicka ett PM.
//Alex
Senast ändrad: