Forumexperiment - Hur många sidor blir tråden? [Svarstråden]

Heddious

Aktiv medlem
Todelo fellow Freeriders!

Den här tråden existerar eftersom det är omöjligt att ge respons och/eller konversera i Jeppes forumexperimenttråd. Det är mycket möjligt att den här blir fullständigt urspårad eller inte funkar, men jag tänkte att det är najs att ha en tråd där man kan diskutera/kommentera det som skrivs i experimenttråden utan att bryta mot "ett inlägg per person"-regeln.

Så, med det sagt:

@Carled: Listigt, mycket listigt.

@Alvaeus: Isåfall vill jag shoutouta till Madonnas tandglugg. Och Anna Paquins.

@Vattendroppe: DOH! indeed, eller är du bara lite hemlig och kommer ta efter Carleds sneaky ways? Den som lever får se.

/H

hahaha sjukt bra idée här hedda!

Vill också kommentera
@Vattendroppe's inlägg då det tog mig typ 10 sekunder att fatta vad som menades.. sedan trillade poletten ned! hahaha sjukt kul

Har som sagt stora förhoppningar på den andra tråden och fick nu även det för denna, så hoppas att alla som känner sig våghalsiga nog tar och postar ett inlägg även om den normalt sett inte skulle gjort det ;)

Nu ska jag studsa lite studsmatta, höres! :D

@Saddl3r: Vilken häst? Dalahäst?

Btw – det här kommer ställa oerhört höga krav på min (o)förmåga att multitaska. Två trådar. Gaah! Vad är simultankapacitet?

Herregud - har skidåkare inget att göra på sommaren!??!1

Med det sagt, fantastiskt initiativ.

Jibberisch sa:
Herregud - har skidåkare inget att göra på sommaren!??!1

Med det sagt, fantastiskt initiativ.
johorå. cykla, skejta osv. men idag är det miserabelt väder och det är för besvärligt att ta hand om genomblöt cykelutstyrsel så jag stannar inne och datoriserar istället.

du om någon vet väl hur ångestladdad sommaren kan vara, herr krönikör ;)

@Haellgren - ''Imorgon får jag sommarlov.'': Nej men vilket sammanträffande för det får nämligen jag också. Förövrigt är det mitt sista sommarlov in jag ska ut i den ''riktiga världen''. ;)

Hedda;

Sant, det hela är otäckt. Som tur är ställdes ute-serverings-after-worken in i morgon. På något vis känns det bättre när det regnar.

Just idag har jag köpt vattenmelon. Jag tycker om vattenmelon.

Jag hade trott att det skulle bli ett slags test av ny kommunikationsform. Om man vill ge en replik till någon, då får man skriva det i sin post med @-tecken och namn och så lägga till små svar och på så sätt föra kommunikationen. Det tas i sin tur inte vidare om inte den andra vill leta upp din post och läsa vidare bland dina svar.

Carled sa:
Jag hade trott att det skulle bli ett slags test av ny kommunikationsform. Om man vill ge en replik till någon, då får man skriva det i sin post med @-tecken och namn och så lägga till små svar och på så sätt föra kommunikationen. Det tas i sin tur inte vidare om inte den andra vill leta upp din post och läsa vidare bland dina svar.
Shit pommes. Så listig var inte jag. Nu förstår jag att du gjorde en sån post som du gjorde.
Min hjärna försöker knyta knut på sig när jag tänker på det. x_x

Carled:

Jag är skeptisk. Dagens ungdom är slö, slapp och likgiltig. På min tid, på min tid - då var det fan lite stil.

Tillbaka
Topp