Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åtminstone var väl balkongen under tak?Heddious sa:med tanke på hur många skidbelamrade säsongarbalkonger det finns i alperna tror jag inte att de tar någon större skada av det. jag har dock alltid haft mina inomhus, men den värste skidsamlaren jag hittills träffat hade alla sina (utom ett par rhino chaser då förstås) på balkongen hela vintern.
det bör ju vara bättre att ha dem inomhus men jag har svårt att tro att de delaminerar eller ramlar sönder av utomhusförvaring.
ja, det var den. fast det gör ju ingen större skillnad om det blåser.oscarius sa:Åtminstone var väl balkongen under tak?Heddious sa:med tanke på hur många skidbelamrade säsongarbalkonger det finns i alperna tror jag inte att de tar någon större skada av det. jag har dock alltid haft mina inomhus, men den värste skidsamlaren jag hittills träffat hade alla sina (utom ett par rhino chaser då förstås) på balkongen hela vintern.
det bör ju vara bättre att ha dem inomhus men jag har svårt att tro att de delaminerar eller ramlar sönder av utomhusförvaring.