Förvirrad som fan?

ElinEgvarn

Ny medlem
Förvirrad som fan?
Hallåja!

Är en 19 årig tjaj som desperat vill jobba med skidåkning på något sätt i vinter, är dock sjuuuukt förvirrad över vad man ska välja...Behöver lite råd utifrån att jag vill åka så mycket skidor som möjligt, träffa nytt härligt folk och såklart festa ganska möed också :P

Har sökt som reseledare för STS alpresor och blivit antagen, var apglad för detta i början, men har insett att denna utbildning kanske inte är det bästa alternativet? Bara några få som blir antagna+ att jag läste ngn stans att det inte är vad man trodde det skulle vara om man väl blir reseledare?
Måste betala in i morgon, men har en känsla av att jag blir lurad? :S

Har checkat runder här lite på sidan och är nu lite mera inne på att bara dra ner och skaffa jobb som i princip vad som helst, men undrar om det verkligen är så lätt att få jobb? Speciellt när jag inte kan sådär megamycke tyska direkt, (förstår en del och kan prata en del) ??

När åker man ner om man ska fixa jobb? November? December?

Förr var jag också inne på att bli skidlärare i Alperna, men hur blir man egentligen det? Måste jag då gå en kurs i Sverige innan? Eller kan man försöka fixa det när man väl är där nere?

Har varit i Saalbach två gånger och Bad Gastein en gång, gillar båda ställena skarpt, men kan också tänka mig att prova på ngt nytt, vad kan ni rekomendera utifrån det jag skrev innan?

Vad skulle ni göra?

Skulle va jättegulligt om ni ville hjälpa mig!

Tillbaka
Topp