Fotosida med skidbilder (uppdaterad utan loggo).

Magnus_Ibanez

Ny medlem
Hej.

Tänkte bara göra lite smygreklam för min nya fotsida med massor av skidbilder från vinterns (och lite från förra) säsong.
Sidan ligger som en undersida till min riktiga hemsida (musik) och är inte helt färdig.

Det vore väldigt trevligt om någon ville ta sig tid att titta och tycka till om bilderna.

http://www.magnusolsson.com/photography/photography.htm

Har uppdaterat skidsidan med bilder utan copyright loggan på nu.
Blir det bättre då?

Tack för er tid.

/Magnus

Senast ändrad:
jävligt frächa, dock gillar jag inte copyright tecknet som tar bort känslan, men somsagt GRYMA bilder

Tusen tack för att ni tittade.

Jag förstår att copyright loggan är irriterande, men tyvärr ett måste om man vill ha koll på var bilderna hamnar. Jag har haft lite otur tidigare med stulna bilder (som tryckts och använts kommersiellt utan tillstånd eller betalning till mig) och vill inte att det händer igen.

/Magnus

Mm fina bilder... men tycker du kan minska upplösningen kraftigt, till typ 600x600pixlar istället för att lägga den där feta blaffan på bilderna... Det kan så klart tryckas, men ingen seriös(t) tidning/företag trycker väl en bild i den upplösningen?

blir lite lättare att se bilderna som en helhet ifall de är lite mindre också. Jag gillar inte att scrolla =)

sorry ifall jag låter negativ, men som sagt fina bilder!

håller med olle_sv. minska upplösningen och kvaliten. loggan pajar allt. ser dock ut att vara fina bilder under =)

Tack för all feedback!!! :-)

Jo, ni har kanske rätt om att göra mindre bilder istället för blaffan.
Skall testa det, tack.

/Magnus

Tillbaka
Topp