FR Sommarfilm 2007!

MMartin

Ny medlem
FR Sommarfilm 2007!
Kom på en ide att alla som skulle vilja, skulle kunna göra en film tillsammans på FR.
Alla som vill va me kan ju skicka ett klipp till David_kvart,
så han kan klippa ihop en liten sommarfilm

I Freeride.tv nr.11 så pratar davit om det här, ungefär runt 5:30.
https://www.freeride.se/content/1482/

Ge även förslag till vad man kan göra på filmen.
Några förslag.

- Vattenhopp
- Trampolin
- Hopptorn
- Skate
- Inline
- Cykling (Bmx,Mtb.. m.m)
- Vattenskidor
- Wakeboard
- Motor cross

Hoppas ni skulle vilja delta, så ha de gött . Peace :D

Senast ändrad:
FR Sommarfilm 2007!
har snackat me david kvart om dethär tidigare.. så att man igenom "Freeride TV" kan få allt material ihop klippt.. å kanske göra ett specialavsnitt av freeride tv med medlemmarnas film? alla får skicka in 5 bra klipp på sig själv, å så får davlid pussla ihop det?

låter de vettigt?

FR Sommarfilm 2007!
jeppenator sa:
har snackat me david kvart om dethär tidigare.. så att man igenom "Freeride TV" kan få allt material ihop klippt.. å kanske göra ett specialavsnitt av freeride tv med medlemmarnas film? alla får skicka in 5 bra klipp på sig själv, å så får davlid pussla ihop det?

låter de vettigt?
ja de låter rätt nice :D

FR Sommarfilm 2007!
Pls ingen studsmatta! för att undvika detta kan man ta de här iställe!..
- Vattenhopp
- Trampolin
- Hopptorn
- Skate? Inline? Bmx?
- Mtb
- Höjdhoppning med Stefan holm... =/

FR Sommarfilm 2007!
ofc-my-horse sa:
- Vattenhopp
- Trampolin
- Hopptorn
- Skate? Inline? Bmx?
- Mtb
Jo de tycker ja me de börjar bli lite uttjatat me studsmatta.. så gå ut å filma lite annat iställe :D

FR Sommarfilm 2007!
de låter gött. Speciellt å ha med de på FR -TV, då måste de ju va me dh å street cykling tycker ja :P å nåra fina bails.

FR Sommarfilm 2007!
Men låt nån annan än david klippa!
De finns så många på fr som redigerar 100 gånger bätttre än honom.

FR Sommarfilm 2007!
MMartin sa:
ofc-my-horse sa:
- Vattenhopp
- Trampolin
- Hopptorn
- Skate? Inline? Bmx?
- Mtb
Jo de tycker ja me de börjar bli lite uttjatat me studsmatta.. så gå ut å filma lite annat iställe :D
om folk skickar in tripplar å andra störda trick så tycker jag dom ska få va med åxå?

Senast ändrad:
FR Sommarfilm 2007!
Det låter kul tycker jag! jag klipper gärna ihop en film till freeride.tv från allas material, men vis av erfarenhet så är det svårt att få in filmer, det är mkt snack och lite verkstad...

Så se till att skicka in film så lovar jag att det ska bli en grym film av det! mvh david

FR Sommarfilm 2007!
eller liksom kan man ju åka igen några komuner å kolla runt,för alla har väl en cykel/skate m.m som kan ordna nån tävling.... typ skate,bmx,mtb,studsmatta å lite mer...

FR Sommarfilm 2007!
bra idé faktiskt men sen gäller de att ha lite material. Man får ju se hur de blir

FR Sommarfilm 2007!
David_Kvart sa:
Det låter kul tycker jag! jag klipper gärna ihop en film till freeride.tv från allas material, men vis av erfarenhet så är det svårt att få in filmer, det är mkt snack och lite verkstad...

Så se till att skicka in film så lovar jag att det ska bli en grym film av det! mvh david
Ja de hoppas vi på att de e många som skickar in CLEANA filmklipp! Så att det blir en riktigt nice film me alla från FR :D

Tillbaka
Topp