cappucino Medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #1 Tjaba, Ska införskaffa mig en ny skateboard och tänkte höra om nån här har testat boardstores egna brädor? Är de nått att ha? Prisvärda? Osv. Tack tack!
Tjaba, Ska införskaffa mig en ny skateboard och tänkte höra om nån här har testat boardstores egna brädor? Är de nått att ha? Prisvärda? Osv. Tack tack!
lindstrand Ny medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #2 jag har åkt på en, inte bästa kvallen kanske, men rätt skön...Åker på en almost nu, bästa jag haft lätt! =)
jag har åkt på en, inte bästa kvallen kanske, men rätt skön...Åker på en almost nu, bästa jag haft lätt! =)
Coldis Medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #3 Köp en hollywood. Sjukt billig, svinbra pop, perfekt shape med skön hög nose och tail, och håller bra.. DO ET
Köp en hollywood. Sjukt billig, svinbra pop, perfekt shape med skön hög nose och tail, och håller bra.. DO ET
Jannemaffia Ny medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #4 kör på en boardstore, tycker den är skön och har bra pop.
cappucino Medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #5 tack för svaren, tror det lutar mot en hollywoodbräda ändå. Har hört att dom e sköna, o bra pris förstås! tackar
tack för svaren, tror det lutar mot en hollywoodbräda ändå. Har hört att dom e sköna, o bra pris förstås! tackar
S schweet Ny medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #6 skulle inte rekommendera en boardstore en kompis knäckte sin på en bs ollie efter 3 dar
emildysholm Ny medlem 2009-09-25 Frågor gällande Boardstores brädor #7 köp en på www.bananaz.se ... dom e fett skön o har bra pop )