Fram/bak vikt ?

aggemyr

Ny medlem
Fram/bak vikt ?
Jag har en polare som säger att man landar fel om man har för mycket fram eller bakvikt i hoppet.... men i en snurr tex hur håller man koll på det då ?

kanske är en vanesak men jag vet att i bland när man gör en 360 eller 540 så kan det bli fel ibland.
är det någon som har något tips på hur man kan .. öva på att snurra i ett hopp utan att behöva vara i backen eller ha någon snö.... i dessa tider med global uppverming så finns det inte så mycket snö längre :P

/Aggemyr

Fram/bak vikt ?
I dessa tide med global uppvärming ;O?
Tror du e lite ute och cyklar om den saken faktiskt ;D
Dock så finns det inte så mkt snö men gör det nästan aldrig i sthlm ;P
Svar på din fråga kan ju vara att du bara tar din snowboard ? och ställer dig ute på gräset och försöker hoppa runt en 360? ;O'
Finns säkert andra sätt men kan tänka mig att det kan hjälpa;D

Fram/bak vikt ?
Så länge du inte stirrar ner på skidspetsarna när du ska landa är det lungt, bättre att landa med lite bakvikt i början. asså vafan, det kommer av sig själv tillslut

Fram/bak vikt ?
jenova123 sa:
I dessa tide med global uppvärming ;O?
Tror du e lite ute och cyklar om den saken faktiskt ;D
Dock så finns det inte så mkt snö men gör det nästan aldrig i sthlm ;P
Svar på din fråga kan ju vara att du bara tar din snowboard ? och ställer dig ute på gräset och försöker hoppa runt en 360? ;O'
Finns säkert andra sätt men kan tänka mig att det kan hjälpa;D
Nytt rekord i blinkande superfestliga smileysar. Jag vet inte vad jag ska säga. Rätt mållös just nu faktiskt, men sett till text innehåll per blinkande gubbe skulle du kunna driva en rysk oblast med dina eldiga smileys.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp