Frankrike 09/10

Frankrike 09/10
Nu har dt varit tyst här ett tag...
Hur har det gått i Serre: Boende?, Jobb?
Är det bara jag som dör av längtan?

Frankrike 09/10
Jag dör oxå av längtan, ska ringa på en lägenhet imorgon som ligger i villenueve. varför vill man bo i just chantemerle Raspet?

Frankrike 09/10
Jag har faktiskt inte en aning om vad det är för skillnader mellan de byarna. Anledningen till att vi valde chantemerle var för att det var en så pass billig och stor lägenhet. Enligt turistbyrån ska det vara ungefär likvärdigt nattliv och byarna ska vara ungefär lika stora. Den bilden som jag har fått är att Chantemerle har lite färre liftköer på morgonen. Nackdelen är väl då möjligen att man inte bor nära La Grotte.
Jag skulle väl rekommendera Chantemerle, men det beror ENBART på att det skulle vara roligt med några här från Freeride runt knutarna.

Någon med lite mer erfarenhet av Chantemerle? För- och Nackdelar?

Frankrike 09/10
hej. jag och min polare helena söker järnet efter boende i serre, helst villeneuve, februari och mars. Är det nån som har nå bra tips på länkar,nummer, mejladresser eller liknande eller möjligen har 2 platser över i en lägenhet?

Frankrike 09/10
Jag tipsade om en bostadsförmedling som jag garanterat tror har lägenheter kvar :) Numret står lite tidigare i tråden :)

Frankrike 09/10
Vi söker en till vårat boende i Chantermerle i serre chevalier, som kan bestämma sig ikväll eller imorgon. Om lägenheten passar såklart, vill inte ha nån som "bara ska kolla så en kompis inte lyckades fixa något i st:anton trots allt" =) Hade

Msn: alexander.gronberg@hotmail.com

Frankrike 09/10
Jag ska åka ner till Serre i vinter. Men har inget boende... Planerar att åka ner i mitten-slutet på november. Någon som vill dela boende?
katti8@hotmail.com

Snödjup

Tillbaka
Topp