D
Deleted member 65291
Guest
FreakOut - erat bästa?
nej jag hade bara en gnutta tråkigtEwasx sa:deespin är en gnutta seriös.
Jag tycker verkligen synd om människor utan liv.
fast jo nog var jag en gnutta seriös, det tycker jag också att du ska prova och inte bara skriva en jävla offtopic kommentar i varje trådEwasx sa:deespin är en gnutta seriös.
Jag tycker verkligen synd om människor utan liv.
för truckdriver tryck på F och gör en frontflip, (fast de går endast på frontflip den graben) sen om du gör samma sak fast backflip så blir de "UglyGrab" som den heter hära ...Sjogras sa:har satt misty 2340... men hur fan göra man andra grabs?? typ truckdriver har jag sett bild på.. hur?
ctrl+alt+print screen knappNiklas_Borg sa:hur gör man print scren???
jag sätter 2520
man kan göra kangaroo också
ctrl + alt + print screen knappen ?Ewasx sa:ctrl+alt+print screen knappNiklas_Borg sa:hur gör man print scren???
jag sätter 2520
på laptops kan print screen knappen vara samma som insert
man kan göra kangaroo men det står inrte att det heter det...alwaysCrash sa:ctrl + alt + print screen knappen ?Ewasx sa:ctrl+alt+print screen knappNiklas_Borg sa:hur gör man print scren???
jag sätter 2520
äru tokig?
man trycker bara på print screen knappen när man känner för sen öppnar paint o klistrar in som med ctrl + v
aiiigt ?
Niklas ? kan man göra kangaroo så att de står de? lär dig printa sen gör de fort!!!
mm exakt, hur gör du den då ? vilka trick kombinerar du ?Niklas_Borg sa:man kan göra kangaroo men det står inrte att det heter det...alwaysCrash sa:ctrl + alt + print screen knappen ?Ewasx sa:ctrl+alt+print screen knapp
äru tokig?
man trycker bara på print screen knappen när man känner för sen öppnar paint o klistrar in som med ctrl + v
aiiigt ?
Niklas ? kan man göra kangaroo så att de står de? lär dig printa sen gör de fort!!!