FreakOut - erat bästa?

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 65291
  • Start datum Start datum
FreakOut - erat bästa?
Så när kommer FreakOut ut då?

Sen är min fråga, i vilket hopp lyckas ni göra 2160 ? har bara lyckats med 1800 i dom största hoppen & droppen.

Senast ändrad:
FreakOut - erat bästa?
Max_H sa:
Diresnire sa:
Hur klarar man det sista gapet? samt railsen som är 4 st?
ska jag vara ärlig så vet ja inte riktigt:P jag hade mest tur men på sista gapet så tog jag en massa fart och hopades på d besta. sen på dom 4 railen så får man typ hoppa av railen litte tidiger för att sedan kuna justera sig i luften såa tt man kan komma på railet:P
Mvh

FreakOut - erat bästa?
Diresnire sa:
Max_H sa:
Diresnire sa:
ska jag vara ärlig så vet ja inte riktigt:P jag hade mest tur men på sista gapet så tog jag en massa fart och hopades på d besta. sen på dom 4 railen så får man typ hoppa av railen litte tidiger för att sedan kuna justera sig i luften såa tt man kan komma på railet:P
Mvh
Okey, tack. En annan fråga. Går det att spara spelet om man vill ta en liten paus? =P

FreakOut - erat bästa?
Max_H sa:
Diresnire sa:
Max_H sa:
Mvh
Okey, tack. En annan fråga. Går det att spara spelet om man vill ta en liten paus? =P
ska jag vara ärlig så vet jag inte d :P men jag tror inte att d går tyvär:/ men man kan ju bara ta och minimera fönstret och dar in litte på freeride eller va man vill göra imellan:)
Mvh

Senast ändrad:
FreakOut - erat bästa?
Nu har jag klarat alla uppdrag och allt. Men det finns inge mer gubbar eller banor att vinna?

FreakOut - erat bästa?
3yowbdg.jpg

FreakOut - erat bästa?
Massivt Deespin. datanörd som du är :D

jag hittar inte sista railen men pallar inte spela de längre..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp