Free download for Finnish freeride movie LEGACY

20 minuter kvar när du skrev för fem minuter sedan? okej, jag tycker synd om dig med den uppkopplingen. började nu och jag har 45 sekunder kvar... :)

sett hela nu och den är sjukt bra ju.. varför hör man inte mer om finnska schidåkare? duktiga som fan.. bra film somsagt men vart lite lång seg. hade gärna haftmed någon intervju lr liknande..

Galet vass åkning, många riktigt duktiga åkare. Diggade speciellt den sista snubbens stil. Annars var filmen rätt långtråkig som August sa, jättemycket från samma vinklar och hopp. Dessutom var musiken rätt skum. Dock helt sjukt bra för att vara en gratisfilm. Mycket roligare att kolla på än exempelvis Seven sunny days

För mej var det inget gultsträck i mitten, bara när jag använde vlc hehe.
Cool film annars, lite längtråkig då och då bara! ^^

Mangeeeee sa:
För mej var det inget gultsträck i mitten, bara när jag använde vlc hehe.
Cool film annars, lite längtråkig då och då bara! ^^
mm de va vlc som cpade sig funkar bättre i typ realplayer.. Blev typ ett tjockt gult sträck och färgerna på kläderna ändrades men de va fan coolare asså:D...

Doesn't like jibbmovies but this was one of the better ones. Very nice edited! But a little bit too much of that yellow effect the entire movie. It was cool a few minutes. Summary: Sweet movie.

pallonen sa:
mmm why did they move this to freeride-forum? This is more of a new school movie, than freeride...
The moderator that moved the thread probably just saw the topic that says "Free download for Finnish freeride movie LEGACY" and thought it was a freeride movie...

Anyway...
Great movie!
Looking forward for the next years movie. ;)

Jag har laddat ner den men jag kan intte se på den, vad kan jag gjort fel, hur skall jag göra förat kunna se på den???
Svara snälla

Tack i förhand för svar

SPEEDY

såååååååå bra film ! bästa graitsfilmen jag sett.. ! finnar är fan sjuka i huvet !

vad heter första låten efter introt ?

jag får några konstiga fula streck i mitten av filmen. varför?

riktigt bra film bästa gratisfilmen jag sett och dom var sjukt bra på att åka och redigeringen var ruskigt fin.

Siiistiiii!!!! (dvs. "frääänt!). Trailer också så jag förstår att dom verkar ha dragit ner på själva upplösningen i snutten...

vad heter grabbarna som gjorde den? såg den för ett år sedan ca å tyckte den va jäävligt bra då!

Tillbaka
Topp