Free Radicals i Gbg

Free Radicals i Gbg
Hmm.. Var på Stadium i Gbg häromdagen för att kirra 2 biljetter, men alla hade redan gått.. Någon som känner någon som råkar ha 2 till övers, så är jag VÄLDIGT intresserad! :)
Eller kanske bara kan dyka upp vid dörren vid Trägårn på fredag annars :D

Free Radicals i Gbg
Christina84 sa:
Hmm.. Var på Stadium i Gbg häromdagen för att kirra 2 biljetter, men alla hade redan gått.. Någon som känner någon som råkar ha 2 till övers, så är jag VÄLDIGT intresserad! :)
jag har om du vill ha

Free Radicals i Gbg
Christina84 sa:
Detsamma gäller mig. De var slut, så nu letar jag med ljus, lykta och ett litet kex som matsäck. Har någon två biljetter över är jag mycket villig att ta över dem. En biljett uppskattas tusenfalt, men två vore helt underbart.

Annars får ni hjälpa till att smuggla in mig. ;)

Free Radicals i Gbg
pallar man att dra ut å sen gå upp typ 04 på lördagen å sen va uppe hela dan? e jävligt sugen men tror inte ja orkar =/

Free Radicals i Gbg
skall dit, hoppas bara det e lite bättre åkning än senaste filmen som inte direkt levde upp till förväntningarna...

Free Radicals i Gbg
Dave_Spruce:
Utmanar du mig? jag tror inte du inser vilken rutinerad öldrickare jag är..vi talar kubikmeter.. minst... haha

Free Radicals i Gbg
Nej då.. Vi ska vara på Free Radicals premiär på Trädgården och då behöver vi inte lossas att vi är i Alperna. Är en bra fest iaf så.

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
ja har vipen, hohoho .. men ingen kommer inte ner för dyrt! va bara tvungen att flasha lite

Free Radicals i Gbg
Jag har 2 biljetter som jag kan skicka ner! De är dock dyra för jag är en fattig student som inte har råd att åka ner till ett annars så underbart Göteborg pga att jag är stucked i ett fucking Piteå!!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp