käft, n00b.JWester sa:fo' real, niggah! I'm a be thar!
dat some gangstah shit. cristal in ma' cup, nig.
PEEAAACE.
Fick bara upp en sak i huvet när jag läste detta...JWester sa:käft, n00b.JWester sa:fo' real, niggah! I'm a be thar!
dat some gangstah shit. cristal in ma' cup, nig.
PEEAAACE.
öh
jag har om du vill haChristina84 sa:Hmm.. Var på Stadium i Gbg häromdagen för att kirra 2 biljetter, men alla hade redan gått.. Någon som känner någon som råkar ha 2 till övers, så är jag VÄLDIGT intresserad!
Eller kanske bara kan dyka upp vid dörren vid Trägårn på fredag annars :D
Detsamma gäller mig. De var slut, så nu letar jag med ljus, lykta och ett litet kex som matsäck. Har någon två biljetter över är jag mycket villig att ta över dem. En biljett uppskattas tusenfalt, men två vore helt underbart.Christina84 sa:Hmm.. Var på Stadium i Gbg häromdagen för att kirra 2 biljetter, men alla hade redan gått.. Någon som känner någon som råkar ha 2 till övers, så är jag VÄLDIGT intresserad!
Eller kanske bara kan dyka upp vid dörren vid Trägårn på fredag annars :D
Då tackar jag för den upplysningen och letar således, med ljus, lykta och kex, efter en biljett. Tack på förhand.Hasse sa:Är ju två platser per biljett så....
Lycka tillAppelsved sa:gött gött.. vi ses där allesammans. jag ska va fullast..... hahaha
När helvetet fryser till is missar jag Free Radicals festen pa trädgarn.. Dessutom vill man ju inte missa chansen för ett intermezzo med dig din gamle hattsmugglareHasse sa:Ska Dave dit så vinner han.....
Ja jag ska inte diskutera Cham jag lovar. Vi ska dricka kopiösa mängder Fernet och diskutera KiteDave_Spruce sa:När helvetet fryser till is missar jag Free Radicals festen pa trädgarn.. Dessutom vill man ju inte missa chansen för ett intermezzo med dig din gamle hattsmugglareHasse sa:Ska Dave dit så vinner han.....
Vad är öl då? Vatten????Appelsved sa:Hasse:
fernet..? jag trodde ni skulle supa och inte dricka saft.... hahaha
Nej då myyyy Piteå är trevligt.. Hörde du inte det på Radion igår??myyyyy sa:Piteåhelvete!!!