kattakattis
Medlem
Free Radicals i Gbg
Jag vill gå men har ingen billjett...hur går det då? kan man komma in ändå eller hur funkar det?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy fan, later ju som välgörenhet... kanske skulle pull some strings och se om man kan fiska fram en biljett tillannemay sa:..... og vil selvfølgelig betale tilbake med uante mengder øl eller fernet fra baren![]()
Bra anledning faktiskt?!? Har du sa brattom hem? Ingen kommer ihag en fegis...jet sa:Pass på när ni ska gå hem, köade nog lika lång tid i garderoben för att komma ut som att komma in... Hehe. En av anledningarna till att jag inte kommer att gå i år.
Fegis? Jag fick ju battla med fyrahundra osnutna ungdomar som tvunget skulle ha ut sina seglarjackor och midjelånga canadagoosespektakel...Dave_Spruce sa:Bra anledning faktiskt?!? Har du sa brattom hem? Ingen kommer ihag en fegis...jet sa:Pass på när ni ska gå hem, köade nog lika lång tid i garderoben för att komma ut som att komma in... Hehe. En av anledningarna till att jag inte kommer att gå i år.