Free Radicals i Gbg

Free Radicals i Gbg
Hei!!
Vi er fire norske jenter som kommer til Gøteborg for å se årets beste film, forhåpentligvis...men så viser det seg at vi mangler en billett, vi er altså to som mangler. Så hvis det er noen som muligens har en til overs hadde vi blitt svært glad for det, og vil selvfølgelig betale tilbake med uante mengder øl eller fernet fra baren;)

Free Radicals i Gbg
Fantastisk!! Du kommer ikke til å angre! Send meg gjerne en sms til +4791516242, hvis det går i boks eller mail til anne_may_slinning@hotmail.com

Free Radicals i Gbg
Jag vill osso komma över biljetter ju =) Trodde inte det skulle vara sån brådis o boka. Vilken tid börjar det? Man kanske kan hänga lite utanför o kolla om det är många som har en plats "över"...

Free Radicals i Gbg
Förra året var kön längre än till Pepes Bodega under tennisveckan i Båstad... Dessutom var dom grymt sega på släppa in folk.

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
Ja men du kommer fortfarande in om du inte har VIP-biljett. När jag kom förra året vid 19 så var det redan då kö. Bara för att du har biljett betyder inte att du kommer in så.

Free Radicals i Gbg
Står på biljetten att begränsat antal platser så kom i tid!!! Och det brukar ta tid att komma in som jet skrev.

Syns där inne.

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
Pass på när ni ska gå hem, köade nog lika lång tid i garderoben för att komma ut som att komma in... Hehe. En av anledningarna till att jag inte kommer att gå i år.

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
Ja men det står även begränsad antal eller hur???

Sant JET men du missar ju festen med stort F då!!! Fast jag visste att ni i jibbers.tk är veka!

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
Men det är det som gäller iaf. Dom brukar släppa ungefär 2000 platser så.. Men som sagt var där i tid om du vill in så...

Free Radicals i Gbg
Kom igen, kom redan klockan 17 och se när alla som är några kommer till försläppet. Stå i en rysk kö är aldrig fel. Samma hets varje år sedan det flyttade till Brääägårn. Tack vet jag när det var Valand som hade kalaset, då var det grov snus som sponsrade filmen. Det resulterade att det fanns snus i överflöd på den fest.

Men bäst var nog ändå först på Cosmopol, eldstrid mellan Panch och Sander mitt på Avenyn. Skottlossning inne på krogen, räddnings försök, kidnappning, roliga lekar vid borden med hål ja det som hände där vet väldigt få om men det var skoj.
Får se om fredagen blir en kioskvältare!

Väl möt

Free Radicals i Gbg
Så sant så. Nu så blir ju folk utkastade om man hotar folket i gaderoben med en pistol så...

Free Radicals i Gbg
men va är detta, det blir juh ingen bra fest utan en grund... ta med er tältstolar och massa kärlek och drick folköl från kl.14 hahaha ses i kylan

Free Radicals i Gbg
Dave_Spruce sa:
jet sa:
Pass på när ni ska gå hem, köade nog lika lång tid i garderoben för att komma ut som att komma in... Hehe. En av anledningarna till att jag inte kommer att gå i år.
Bra anledning faktiskt?!? Har du sa brattom hem? Ingen kommer ihag en fegis...
Fegis? Jag fick ju battla med fyrahundra osnutna ungdomar som tvunget skulle ha ut sina seglarjackor och midjelånga canadagoosespektakel...
Men jag hade faktiskt bråttom hem för att jag var trött. Så jag är inte feg, bara tråkig... :-)
Nu visade det sig dessutom att jag tydligen ska gå imorgon...

Free Radicals i Gbg
yes, då har man vaknar! tack för ett tervligt event!

dock är jag besviken på filmen, enligt mig så var det bara niklas karlström och jon larsson som levererade, inte konstigt att vänta med dom till sist. blev besviken på robban på pg som nästan enbart korde på rutin och slentrian... nä nu sätter jag på push i dvd!

Senast ändrad:
Free Radicals i Gbg
Skulle dom inte kunna sänka åldersgränsen på trädgår'n med en sisådär 4 år?

Free Radicals i Gbg
Nån som gick hem innan mig hoppas jag.......

Jet: Varsegod... Hoppas du hade kul...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp