Freeride 2002

Freeride 2002
Jag tycker det verkar jävligt coolt men, vet ingen annan som ska upp så att det blir nog inte av. jag antar att tåg är det lättaste sättet att ta sig dit , och det verkar ju helt sjukt coolt att dom bygger om hela skutan till en park. men det är ju väldigt sent på säsongen så det kan ju vara risk fär lite snö, eller ???

Freeride 2002
instämmer med Kjelle. Om jag inte minns fel så var även Tväråvalvet öppen för vanlig åkning. Förresten hela berget är till för vanlig åkning. Ifjol gick det att åka ända ner till byn under freeridehelgen.Men det är ju inte säkert att det är sån snötillgång varje år. Kort och gott: Be there!!
/ SH

Freeride 2002
De e klart man ska dit! Jag stack dit förra året, och det var grymt även om det bara blev en dag duglig åkning.
Parken kommer bli störtfet, hoppen jättestora och massor med rails! Freeridehelgen är det närmaste man kan komma parkasaurus utan att behöva punga ut med en massa pengar, så man ska defenitivt ta ledigt, fixa eventuell barnvakt och åka dit!

//jacob

Freeride 2002
Troligt!!!
Jag var också där förra året. Sjukt tråkigt.....
Dåligt med folk, inställt i 2 dar pga Åre-syndromet,världens tätaste dimma.
Men det var iofs ballt att sitta uppe i restaurangen dricka choklad och snacka me´ Kaj, Sverre o grabbarna.....

Freeride 2002
Hmmm, förra året så var det stängt sista dagen pga enorm dimma. Och första dagen så var bara railsen tillgängliga. Det var lite sisådär med vädret. Oroa sig för snö behöver man inte. Vi kunde åka från topp till dal utan problem förra året så oraoa er inte. Hoppen e det enda jag kan klaga på. Antingen var de gjorda för kamikazie piloter eller för glada Göteborgar som knappt kunde stå på benen, De satsade på att göra "sponsrade jibber gängen" glada, och de glada göteborgarna. Vi som ville ha lite normal stora hopp fann det inte. Antingen så var de för små eller förstora för att våga göra tokiga saker i. Det bästa i parken var Spinen i slutet. Många bra åkare var det där. Girl power var verkligen på G! Norska kullor som gjorde frontisar och dylikt.
Sedan var det kallt oxå!!! Inga soliga bar överkropps dagar inte.

Ideen var klockren grill på skutan med dj (Pontus Stålhkloo)
Sköna hopp och en sol som for till malta.

Hoppas vädret blir bättre i år c ya in freeride!

Tillbaka
Topp