Freeride åkare i Banff sökes?

mickemouse

Ny medlem
Tjena freeriders söker andra friåkare i banff området tex Sunshine village, Lake lousie. Jag åker med lavinutrustning när jag drar ut backcountry. Nu när de börjar öppna de häftiga l åken som Delivrum dive etc vore det kul o ha någon att åka med. Värt att veta om ni inte förstod det så bummar jag i Banff :P

MVH
Micke

Ett tips är att gå upp till Dive och kolla med folk om du kan hänga på, bra sätt att lära känna stället samt träffa nytt folk.
Jag var i Banff förra säsongen och träffade runt 10 svenskar på hela säsongen, inte många där med andra ord.

tjena, jag bor också i banff för tillfället med ett par andra svenskar. tyvär åker vi alla bräda men jag skulle inte tacka nej till lite riktig offpist :) hör av dig om du är sugen!

/Gustav

tjaba, va nice:) absolut på att åka med er!!! har ni också lavin utrustning? jobbar du/ni eller ? annars lediga nästa gång, har du nån fb msn eller nått så kan vi höras!
/micke

gött!! tyvär äger ingen av oss lavinutrustning. men det kan nog bli sånt någon gång också! vi jobbar på rocky mountain resort och nästa vecka är jag ledig månadag, tisdag och onsdag tror jag, du jobbar inte eller?
jorå, gustav friedrich på fb lägg till

oki, jo jag knegar också på men tror jag är ledig måndag, tisdag nästa vecka ska kolla upp det. NIce! ses på fb istället

Tillbaka
Topp