D
Deleted member 65291
Guest
Freeride = Bugg VM ?
EDIT: till att börja med vill jag nämna att vi inte snckar om dansen bugg..
Hejsan freeride och framförallt admin Johan.
när jag använder mozilla firefox som web-browser om jag surfar på freeride så går sidan betydligt
fortare än om jag surfar på safari.
MEN det finns flertalet buggar som är sjuuukt störande.
Bugg nr 1:
de sista bokstäverna i alla de ord som går ut till radernas ände i forumet försvinner,
som ni ser på bilden nedan sakans det bokstäver i slutet på orden.
Bugg nr 2:
när jag skriver ett foruminlägg och likaså när jag skriver i en gästbok eller liknande så lever
texten sitt egna lilla liv. den ligger hela tiden 1 bokstav efter med att visa vad jag har skrivt så
att tex: om jag skriver Hej så ser man bara He tills jag har tryckt på mellanslag.. ?
detta är lite svårt att visa en bild på iom att ni inte kan se hur många bokstäver jag har skrivit
osv.
Bugg nr 3:
som ni ser på bilden har det blivit något helt galet vilket händer varje gång jag ska ta bort något
jag har skrivit.. exemplet ni ser på bilden: jag har skrivit text så långt man ser, jag har sedan
raderat texten. Texten raderas dock inte utan bara "hackas sönder" typ..
man ser även på bilden att ordet går ut ur textrutan när jag har skrivit...
OBS! JAG ANVÄNDER MAC!
/grymt irriterad Hampus
Hejsan freeride och framförallt admin Johan.
när jag använder mozilla firefox som web-browser om jag surfar på freeride så går sidan betydligt
fortare än om jag surfar på safari.
MEN det finns flertalet buggar som är sjuuukt störande.
Bugg nr 1:
de sista bokstäverna i alla de ord som går ut till radernas ände i forumet försvinner,
som ni ser på bilden nedan sakans det bokstäver i slutet på orden.
Bugg nr 2:
när jag skriver ett foruminlägg och likaså när jag skriver i en gästbok eller liknande så lever
texten sitt egna lilla liv. den ligger hela tiden 1 bokstav efter med att visa vad jag har skrivt så
att tex: om jag skriver Hej så ser man bara He tills jag har tryckt på mellanslag.. ?
detta är lite svårt att visa en bild på iom att ni inte kan se hur många bokstäver jag har skrivit
osv.
Bugg nr 3:
som ni ser på bilden har det blivit något helt galet vilket händer varje gång jag ska ta bort något
jag har skrivit.. exemplet ni ser på bilden: jag har skrivit text så långt man ser, jag har sedan
raderat texten. Texten raderas dock inte utan bara "hackas sönder" typ..
man ser även på bilden att ordet går ut ur textrutan när jag har skrivit...
OBS! JAG ANVÄNDER MAC!
/grymt irriterad Hampus
Senast redigerad av en moderator: