Freeride chatt

Ruberg

Ny medlem
Freeride chatt
Fan finns det nått rum på typ mirc eller nått som snackar skid/brädåkning å lite sånna goa grejjer elle? Så jävla drygt att alltid starta ett nytt foruminlägg när man vill snacka lite om saker.. nån som vet nåt?

Freeride chatt
jo, klart det är quakenet eller liknade som gäller, tyvärr så kan man inte köra med webirc som chaten här på sidan är. Sen vet ni att man kan köra /server -m irc.blitzed.org va? :) inga problem med mer än en server...

Freeride chatt
haha palla advertisa på freeride. Jo, klart jag vet om att man kan köra flera servrar åt gången. Kör alltid både qnet och gamesurge. Dock finner jag det lite väl onödigt att hänga på blitzed om jag bara är i en kanal :P

Freeride chatt
Advertise? Har inget med advertise å göra? Jag har varit medlem på quakenet vääääldigt länge, han fråga om en chatt och han fick adressen på quakenet. vad är problemet?

Freeride chatt
" Fan finns det nått rum på typ mirc eller nått som snackar skid/brädåkning " - Frågade han specifisikt om enbart freeride? NEJ, precis!

Skiter i om den heter freeride på quakenet eller xtrm, bara jag får en chatt, fattar ej vad problemet är?

Freeride chatt
Måste säjja att de e fruktansvärt dålig rulians på #freeride.
In o chatta skidor nu.

För övrigt kan jag nämna att Dr Murr i st anton lämnade jordelivet kl 0900 i morse. led tydligen av cancer. Mina kondolianser till steffie, dotter till en av antons st antons största entrepenörer.

vila i frid..

Freeride chatt
fan kan ingen gå in på chatten så den drar igång lite nu är ju helt dött där inne

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp