Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fan finns det nått rum på typ mirc eller nått som snackar skid/brädåkning å lite sånna goa grejjer elle? Så jävla drygt att alltid starta ett nytt foruminlägg när man vill snacka lite om saker.. nån som vet nåt?
jo, klart det är quakenet eller liknade som gäller, tyvärr så kan man inte köra med webirc som chaten här på sidan är. Sen vet ni att man kan köra /server -m irc.blitzed.org va? inga problem med mer än en server...
haha palla advertisa på freeride. Jo, klart jag vet om att man kan köra flera servrar åt gången. Kör alltid både qnet och gamesurge. Dock finner jag det lite väl onödigt att hänga på blitzed om jag bara är i en kanal :P
Advertise? Har inget med advertise å göra? Jag har varit medlem på quakenet vääääldigt länge, han fråga om en chatt och han fick adressen på quakenet. vad är problemet?
Måste säjja att de e fruktansvärt dålig rulians på #freeride.
In o chatta skidor nu.
För övrigt kan jag nämna att Dr Murr i st anton lämnade jordelivet kl 0900 i morse. led tydligen av cancer. Mina kondolianser till steffie, dotter till en av antons st antons största entrepenörer.